Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lasten on pakko saunoa uimahallissa?

Vierailija
30.10.2009 |

Opettaja oli sanonut että on pakko mennä saunaan. Ekaluokkalainen pelkää kovia löylyjä ja siksi kieltäytyy. Ope tiesi tämän.

Mutta miksi on PAKKO saunoa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valvonnan kannalta hieman hankala toteuttaa jos osa ei menisi. Eihän siellä ole pakko ylälauteilla istua, kunhan vähän lämmittelee????

Vierailija
2/7 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö yleensä valittaa kun ei ole aikaa käydä saunassa koulun uimatunneilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikait ketään sentään voi pakottaa, vaikka eihän noista opettajistakaan enää tänä päivänä tiedä mitää.

Vierailija
4/7 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea kyllä kuvitella tilannetta ettei joku halua, omille se on aina kohokohta kun pääsee saunaan lämmittelemään. Voihan istua ihan siinä alimmalla portaalla.

Vierailija
5/7 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös kun olin nuorempi.

Muistan että kaikki meni yhdessä pesutilaan ja laittoi uimapuvun päälle ja ne jotka olivat nopeampia valmiina menemään altaille niin joutuivat istumaan saunan lauteilla.

Ihan siitä syystä ettei yksin lähde pomppimaan isoon altaaseen tai ettei tapahdu mitään haaveria.

Opettajan on vaikea katsoa lasten perään, joten ymmärrän tämän ratkaisun.

Ei välttämättä tarkoita että heittävät löylyä siellä ja kaikkien tulisi käydä saunassa sen takia :)

voi olla tämä syynä

Vierailija
6/7 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kehuisin opettajaa joka pitää huolta siitä ettei lapseni vilustu.

Vierailija
7/7 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se valvomisesta voi olla kiinni.

Meidän ekalla on naisopettaja ja puolet luokasta-pojat siis-saavat selviytyä keskenään pukuhuoneessa..aika järkyttävää..kerran on jonkun isä päässyt mukaan, mutta moniko voi sanoa töissä, että olen sitten 11-12.30 uimahallilla?