Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

turhamaisuudesta

Vierailija
30.10.2009 |

tänäänkin yksi pimu oli sitä mieltä ettei voi ottaa pipoa päästä, "kun hiukset on sekaisin" Joopajoo, tämmönenkö naisihmisen kuulus olla? Tätäkin eräs miespuolinen kollega vahtaa niin että kuola vaan tippasee suupielistä...

Mulle taas on "suloisen yhdentekevää" mihin suuntaan mun karvani sojottavat.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänäänkin yksi pimu oli sitä mieltä ettei voi ottaa pipoa päästä, "kun hiukset on sekaisin" Joopajoo, tämmönenkö naisihmisen kuulus olla? Tätäkin eräs miespuolinen kollega vahtaa niin että kuola vaan tippasee suupielistä... Mulle taas on "suloisen yhdentekevää" mihin suuntaan mun karvani sojottavat.

Mutta ei se mikään sulonen näky ole.

Vierailija
2/7 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suostu ihan helposti ottamaan pipoa pois päästä jos olen sen vetäissyt laittamattomien hiusten suojaksi. Enkä tunnusta olevani tippaakaan turhamainen, huomaavainen vain kanssaihmisiäni kohtaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taidankin ryhtyä lestadiolaiseksi

ap.

Vierailija
4/7 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun pörrössä oleva tukka...

Hankkikaa nyt elämä.

Vierailija
5/7 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä kouluvuosina ajoin pyörällä kouluun ja piti ottaa kypärä pois ja laittaa se sarveen ennen koulun pihaan pääsyä ja sama oli pipossa.. ei voinu toppahousuja pitää vaan mieluummin menin farkuissa ja palelin :D

Nykyään sitä ymmärtää miten tyhmä sitä ollut nuorempana, mutta kyllä minäkin otan vielä pipon pois päästä ihan peilin edessä, että saa ne hiukset laitettua paremmin :)

Vierailija
6/7 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun pörrössä oleva tukka... Hankkikaa nyt elämä.

Vierailija
7/7 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pointtina siis oli, että minä koen tuollaisen käytöksen itsekorostukseksi, ja se taas ärsyttää... Ryhdyn siis lestadiolaiseksi. En enää edes ymmärrä "ekäisykiellosta" ahdistuvia naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi