Jättäisitkö miehen joka sanoisi sinua s**tanan lehmäksi?
Kommentit (23)
mutta jos noin sanoo, pitää suhteessa olla jotain tosi pahasti vialla.
Sanoja vaan, ja voi todella joskus sanoa aika rumastikin, vaikka pohjimmiltaan kaikki ok, kun tarpeeksi v..aa. Tietysti jos jatkuvasti kohtelee ja nimittää huonosti, niin sitten asia eri.
Siis jos tilanne liittyi riitaan, eika ole jokapaivaista tuo kielenkaytto. ;-) Sattuuhan tuota...
Itse nimitin itseäni tyhmäksi lehmäksi, kun oli heikko happi sunnuntaiaamuna.
Olin likkakaverin kanssa Tallinnassa ja oli hiukan heikko olo aamul.
oma ukkoni ei uskaltaisi sanoa.. joskus pelkästään sanonut tyyliin tyhmäksi niin siitä syntyi minulla sellainen sota ettei toista.
Joten ukkoni tietää, että miten pahasti suutun ja melkeinpä mustaksi muutun jos hän näin tokaisisi
ap kertoo. Sinua on alistettu.
Ap kun mies on pillun perään sano että ootas hetki laske housut kinttuun ja pyydä tuleen takaa vaikka sanoilla hyppää sonni pukille.
Ei saa pyytää ja myöhemmin käskeä auttamaan kotitöissä,
ei saa kritisoida rahan käyttöä.
ei saa valittaa väsymystä,
ei saa arvostella miehen kotona käyttämää aikaa,
ei saa moittia miehen harrastuksia vaikka veisivät kaikki illat ja viikonloput.
Pitää olla hiljaa, laittaa ruoka valmiiksi, siivota miehen jäljet, olla kiltti ja kiva, levittää jalat kun vähän vihjataan ettei mies vain suutu ja ala haukkumaan.Loppuen lopuksi minä ainakaan en osannut edes istua sohvalla oikein kun tuli haukkumista. Mitä enemmän yritti miellyttää niin sitä alemmaksi raja henkiseen lyömiseen laski.
Ainoa mitä oikeasti pitää kasvattaa on itsensä arvostaminen. Jos pitää järkevän keskustelun sijasta haukkua typerillä sanoilla ei henkinen puoli ole ihan kunnossa.4
Jos taas joskus suuttuessa sanoisi, kääntäisin sen vitsiksi tai sanoisin samalla mitalla takaisin. Älä tee kärpäsestä härkästä.
Kehittyy ja kasvaa vuosien aikana.
ap kertoo. Sinua on alistettu. Ap kun mies on pillun perään sano että ootas hetki laske housut kinttuun ja pyydä tuleen takaa vaikka sanoilla hyppää sonni pukille.
Ei saa pyytää ja myöhemmin käskeä auttamaan kotitöissä, ei saa kritisoida rahan käyttöä. ei saa valittaa väsymystä, ei saa arvostella miehen kotona käyttämää aikaa, ei saa moittia miehen harrastuksia vaikka veisivät kaikki illat ja viikonloput. Pitää olla hiljaa, laittaa ruoka valmiiksi, siivota miehen jäljet, olla kiltti ja kiva, levittää jalat kun vähän vihjataan ettei mies vain suutu ja ala haukkumaan. Loppuen lopuksi minä ainakaan en osannut edes istua sohvalla oikein kun tuli haukkumista. Mitä enemmän yritti miellyttää niin sitä alemmaksi raja henkiseen lyömiseen laski. Ainoa mitä oikeasti pitää kasvattaa on itsensä arvostaminen. Jos pitää järkevän keskustelun sijasta haukkua typerillä sanoilla ei henkinen puoli ole ihan kunnossa. 4
Miestä sen paremmin tuntematta vaikea sanoa mitään. Miten mies käyttäytyy muuten sinua kohtaan? Teot puhuvat enemmänkin puolestaan..
näin vähillä tiedoilla. Mikä oli riidan taustalla se jäi sinulta kertomatta.
Asiatonta käytöstähän tuo oli mutta jokainen meistä suuttuessaan sanoo sellaista jota ei normaalisti sanoisi.
Nimitteletkö itse koskaan miestäsi edes mielessäsi?
Jos sää ot lehmä niin kaipa miehes on sonni ja jälkeläisenne vasikka - huumoria kehiin hyvä nainen.
Lasten takia kestin vuosia henkistäväkivaltaa. Ei tulisi kuuloonkaan enää.
Jos homma menee typeräksi riitelyksi ja nimittelyksi niin ukko voi vaihtaa maisemaa. Minä olen juuri sellainen lehmä kuin olen, jumalainen tai saatanallinen jos se ei kelpaa niin hyvästi.
sanoi viime v-loppuna minua s***tanan nartuksi - menee varmaan samaan kategoriaan?
Ikinä ennen ei ole minua haukkunut, tuon laukaisi kännipäissään (todella harvoin edes juo huomaltumiseen saakka!) oikein hyvin menneen ja kivan ravintolaillan päätteeksi.
Siitä olisi saatu 3. maailmansota pystyyn mutta onneksi olin its fiksumpi. Olin hiljaa ja menin nukkumaan.
Asiasta on tietenkin puhuttu. Olen loukkaantunut edelleen, en tajua, mistä tuollainen nyt yhtäkkiä tuli?!?! Ja vielä kivan illan jälkeen?! En pääse eroon ajatuksesta, että syvällä sisimmässään ajattelee minusta juuri noin.
Meillä 8 yhteistä vuotta ja myös yhteinen lapsi. En suunnittele tuon takia jättämistä mutta kaihertaa kyllä...
en tiedä miksi, mutta tuo lehmäksi haukkuminen satuttaa kaikkein eniten. Ihan mitä muuta vaan.
Tuo huumori juttu oli kyllä ihan hauska lehmä, sonni ja vasikka.
Riita alkoi siitä kun kaivoin tuollaiset mustikkapiirakat 2kpl kauppakassista ja ne oli mennyt ihan mössöksi kun lapsen vellipurkki oli siinä päällä. Rupesin siitä motkottamaan... joo olen kauhea ämmä ja motkotan turhasta, mutta pinna tällä hetkellä muutenkin kireällä ja kolmenkympin kriisi takapuolessa.
Jotenkin vaan tuo lehmäksi haukkuminen otti ylitsepääsemättömästi koville... en tiedä pystynkö unohtamaan sitä, eli kaihertaa mieltä...
ap
Jos tuo omankin miehen kommentti olisi tullut ihan selvinpäin niin oltaisiin jo vakavammassa kriisissä!! En nyt ehkä eropapereita vielä allekirjoittaisi mutta... En tiedä, melko anteeksiantamatonta nimittelyä!
Riita alkoi siitä kun kaivoin tuollaiset mustikkapiirakat 2kpl kauppakassista ja ne oli mennyt ihan mössöksi kun lapsen vellipurkki oli siinä päällä. Rupesin siitä motkottamaan...
Sinä motkotit tyhjänpäiväisestä. Varmaan miestäkin harmitti se piirakoiden muusaantuminen, varsinkin jos se oli hänen kämminsä lastata se kassi noin. Ei siitä tarvitse toiselle enää erikseen mäkättää.
Miehen kommentti oli töykeä ja minäkin olisi loukkaantunut. Mutta tuskin se tuollaisessa tilanteessa mikään syväluotaava analyysi sinun persoonastasi oli. Minä sanoisin nätisti, että minua jäi kaivertamaan se lehmäksi nimittely. Ja kysyisin, että motkotanko minä tosiaan niin pahasti, että noin loukkaava nimittely päsee suusta.
mä olin
- vitun huora
- läski lehmä
- huono äiti
- kusipää ämmä
-vitun läski.....
On ex nyt, suosittelen muillekin. Ja sille akalle joka tän mun exän sai omakseen, kyllä se totuus sieltä paljastuu.
kun valitan ja olen yrittänyt pitää suuni kiinni. Mutta jotenkin niin väsynyt tähän tilanteeseen.
Miten voidaan olla parisuhteessa jossa kumpikin sanoo tekevänsä koko ajan kaiken ja kummankaan mielestä toinen ei tee mitään...
arrrggghh...
Kiitos kuitenkin näistä! Taidan yrittää laittaa vitsiksi koko homman ja kuulostella sitten kuinka paljon kaihertaa mieltä. Mietin vaan kun mies haluaa seuraavan kerran seksiä niin s**tanan lehmä ei varmaan halua :(
ap hajoilee
Meissä kaikissa on pimeitä puolia jonka vastapainona on kohtelias kuori. Ehkä hän vähän raotti sinulle tulevaa yhteistä eläkeikää.
tota pelkään, että tilanne menee tohon, mutta 12v nyt yhessä eikä pahempaa nimittelyä joten ei olla tossa pisteessä vielä.
ap
Ei saa pyytää ja myöhemmin käskeä auttamaan kotitöissä,
ei saa kritisoida rahan käyttöä.
ei saa valittaa väsymystä,
ei saa arvostella miehen kotona käyttämää aikaa,
ei saa moittia miehen harrastuksia vaikka veisivät kaikki illat ja viikonloput.
Pitää olla hiljaa, laittaa ruoka valmiiksi, siivota miehen jäljet, olla kiltti ja kiva, levittää jalat kun vähän vihjataan ettei mies vain suutu ja ala haukkumaan.
Loppuen lopuksi minä ainakaan en osannut edes istua sohvalla oikein kun tuli haukkumista. Mitä enemmän yritti miellyttää niin sitä alemmaksi raja henkiseen lyömiseen laski.
Ainoa mitä oikeasti pitää kasvattaa on itsensä arvostaminen. Jos pitää järkevän keskustelun sijasta haukkua typerillä sanoilla ei henkinen puoli ole ihan kunnossa.
4