Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko teidän mies tällainen?

Vierailija
30.10.2009 |

Mies vaihtoi va uvan ripulivaipan. Vauvan paita ja sukat oli ripulissa, miehen paita myös. Mies jätti ripulivaipan vessan lattialle, ripuliset vaatteet ympäri asuntoa mistä sitten löysin niitä myöhemmin. Ei hän siivoa jälkiään. Suututtaa tuollainen! Siivooko teidän mies jälkensä?

Toinen asia, käskin miehen laittaa vauvan nukkumaan. Mies ei antanut iltapuuroa, kun kysyin miksei antanut, hän sanoi että kun mä en käskenyt! Eli hänelle pitää sanoa erikseen että anna puuro ja laita nukkuun! Ei tajua muuten vieläkään vaikka vauva jo 10 kk.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muutkin miehet on just tollasia! Välillä laitta niin vihaksi ton miehen touhut.

2/9 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo puuroepisodi voisi kolahtaa meilläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onkohan tossa mun miehessä jotain "vikaa" ku siivoaa sotkunsa,hoitaa lapsia ihan yhtähyvin kuin minäkin yms. tekee kotitöitä :D

Vierailija
4/9 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy jopa ohjeistaa mitä laittaa pääle kun lähdetään ulos. Kerran oli mennyt ilman hanskoja vaikka ulkona vaan +5. Selitykset aina tota kun et kertonu ja sitte valitetaan ku nainen ohjeistaa (nalkuttaa) :D

Vierailija
5/9 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sellainen kuin useimmat naiset. Korjailee tavaroita paikoilleen muun perheen perässä.

Ällöttävää käytöstä! Mieheltä TAI naiselta.

Mutta mitä tulee puuronantamiseen jne. Niin siinä miehet ovat varmaan samanlaisia. Erikseen pitää minunkin miehelle sanoa, mitä tehdä. Vaikka muuten älykkö onkin.

Vierailija
6/9 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

selitystä miehesi avuttomuuteen. Minä en ainakaan koskaan "käske" miestäni, aikuista tasavertaista kumppania, tekemään mitään. Ei mieheni ole mikään koira tai lapsi, jota minä käskyttäisin. Ja lapsi on käsittääkseni miehesi ihan siinä missä sinunkin: pakkoko sinun on ollut ottaa sellainen asiantuntijan rooli lapsen suhteen?

Mitäs jos vaan antaisit miehesi ihan ilman käskyjä ja kehotuksia hoitaa omaa lastaan. Ottaa selvää itse asioista, jos ei tiedä, miten tulee toimia (varmaan sinunkin on täytynyt esikoisen kohdalla selvittää -osittain vauvaan tutustumalla, osittain ihan asiantuntijoilta, miten sitä vauvaa hoidetaan: koska on puuroaika ja koska pitää laittaa nukkumaan).

Jos miehelle jatkuvasti ladellaan käskyjä ja ohjeita, ihan kuin itse oltaisiin se pääorganisaattori ja ylin arvovalta lapseen liittyen, ei ihme, ettei hän sitten osaakaan tehdä mitään ilman ohjeita.

Vierailija
7/9 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä voi jäädä se ripulivaippa johonkin ,jos on muuta hässääkkää (minultakin jää...). Mutta jos pyydän miestä laittamaan lapset nukkumaan, hän kysyy, ovatko jo syöneet iltapalansa.

Eli tietää peruskuviot, eikä häntä tarvitse mitenkään ohjeistaa, jos jää esim. viikonlopuksi lasten kanssa. korkeintaan sanoa, mitä olen varannut ruoaksi, osaa kyllä laittaa aterian siitä.

Meillä käytännön syistä minä hoidan useimmiten arkiaskareet, kun mies rakentaa.

Vierailija
8/9 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa hoitaa vauvaa, eikä osaa edes yksinkertaisimpia hoitotoimenpiteitä.

Enemmän vauvanhoitoa hänelle.

Syyksi ei tavallaan käy se että käy töissä.

Taitaa olla laiska ja haluaa vauvan pois silmistään että pääsee puuhaamaan omia asioitaan.

Eihän niin typerää voi ollakkaan että jättää syöttämättä lapsen?

Vierailija
9/9 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi pyhä yksinkertaisuus, anteeksi vain.

mun mies laittaa pyytämättä kaikki neljä iltapallle ja hoitaa iltashown joka toinen ilta, tosin mää siivoan usein silloin, mut kuiteski. mun täytyy tsempata, et saan hoidettua puolet perheen asioista. mies käy kaupassa (myös rautakauppaostokset, mikä ei ole vähän!), tekee yleensä ruuat, vie ja hakee lapset hoitoon, hoitaa auton "pikkujutut", tekee lumityöt, hoiti (työmiesten kanssa) koko mökimme rakenuksen ja samoin aikoinaan talon rakentamisen. tekee polttopuut, leikkaa aktiivisesti nurmikon, pesee ikkunat 2xvuodessa (itse en ole pessyt ikinä), rakastaa pyykin kuivumaan laittamista, ostaa usein lapsillemme vaatteet, myös kirpparilta.

no vain mä yleensä kyl imuroin ja pesen vessat, laitan vaatteet pesukoneeseen ja kaappeihin.