Onneksi olkoon punainen henkilöauto FCP-334 joka olit ajaa päälleni
Kommentit (25)
Entäs jos auton omistaja ei ollutkaan sitä äsken kuljettamassa? Rekisterinumeron paljastamalla täällä syyllistät aika raskaasti auton omistajaa tai haltijaa tietämättä lainkaan kuka autoa on oikeasti kuljettanut.
Itse nostaisin sinua vastaan kunnianloukkaussyytteen - ehkä niin tullaan tekemäänkin kunhan tuon auton omistaja kuulee tästä.
Tällaiset on poliisin selvitettäviä asioita eikä netissä leviteltäviä.
Tein kiellon luovuttaa tietojani.
Sitä paitsi kuka viitsii alkaa lähetellä jotain tekstareita selvittääkseen asian?
Yksi tekstiviesti, niin jokainen meistä saa selville auton omistajan?
Eilen ja ensimmäisen kerran. Kolmion takaa tuli auto suoraan mun eteen. Oli pakko painaa jarrua ja kunnolla, silti olin ihan sen persuksissa kiinni. Läheltä piti. Jos en olisi itse huomioinut sitä autoa, olisin rysäyttänyt suoraan sen kylkeen.
Otin omistajan tiedot siitä autosta ja soitin sille. Onneksi itse omistaja vastasi. Kysyin kumman aiot äsken tappaa? minut vai ittes, ehkä molemmat?
Oli ukko ihan ihmeissään, tai ainakin siltä kuulosti. Tästä lähtien mä teen niin aina.
kaksikaistaisella kadulla toinen auto pysähtyy suojatien eteen päästämään ihmiset yli, ja toisella kaistalla kaasuttaa joku kahjo niiden yli. =((((
että "maalaiset tulee Helsinkiin törttöilemään"?
Vrt. vasenta reunaa kampeavat juntit rullaportaissa.