Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutto ennen vai jälkeen joulun??

Vierailija
29.10.2009 |

Meillä muutto edessä, ja muuttopäivä pitäisi nyt sopia joko joulua ennen tai sit heti joulun jälkeen. Kumpikohan olisi parempi ja vähemmän stressittömämpi?? Se, että huhkisi nyt ennen joulua ja jouluksi saisi muuton pois alta (muuttolaatikoiden keskellä uudessa kodissa), vai olla muuttolaatikoiden keskellä vanhassa kodissa, ja muuttaa vasta joulun jälkeen? Kumpi on vähemmän pahempi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulunpyhinä sitten olisi kiva laitella uutta kotia valmiiksi. :)

Vierailija
2/7 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattele kun pääset puhtaaseen uuteen kotiin ja järjesteltyä kaikki tavarat.

On se kiva huokaista sitten ja joulua viettää uudessa omassa kodissa :)

Veikkaan että enemmän stressiä tuottaisi tuo, että joulun jälkeen heti muutto puuhiin.

Parempi mitä nopeammin saa vaan pois alta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulua..voi sitten hyvillä mielin sisustaa ja koristaa uutta kotia =)

Vierailija
4/7 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ennen ehd. koska muuten ei viitsi laittaa joulua kunnolla ja rauhallisia pyhiä leimaa väliaikaisuuden tuntu. Kun muutto on ohi, voi rauhassa viettää vaikka muuttolaatikoiden keskelläkin joulua. Sitten välipäivinä pikkuhiljaa laitella tavaroita paikoilleen.

Vierailija
5/7 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen itse muuttanut sekä juuri ennen,että myös suht pian joulun jälkeen. Toista kertaa en enää joulua pilaa lähestyvän muuton tunnelmalla!

Vierailija
6/7 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama saatko ne laatikot purettua mutta kun saat siivottua sen uuden kodin ja sinne joulun tunnelmaa niin ..ihanaa!!!

Mut ajattele se vanha koti ja ne laatikot..hyih..eihän sinne huvita edes laittaa mitään, saati sitten enää siivota kun kuitenkin pitää loppu siivous tehdä..

Vierailija
7/7 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen muuttanut kaksi kertaa viikkoa ennen joulua, ja on ollut aivan ihanaa laitella siistiä uutta kotia jouluksi. Ei se mitään jos ei ihan kaikkea saa laitetuksi, mutta olohuone ja keittiö kun ovat joulusia niin kaikki on jo lähes täydellistä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi