Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ruuan jälkeen tekee aina mieli jotain makeaa?

Vierailija
29.10.2009 |

Yksi pieni karkki tai keksi riittää, mutta miksi makeaa ylipäätään tekee mieli juuri, kun on syönyt? Vaikka siis söisi vatsansa ihan täyteen. Jonkin ajan kuluttua mielihalu menee ohi, vaikkei mitään makeaa suuhunsa panisikaan.

Mikään ongelma tämä minulle ei ole (158 cm 50 kg), mutta mietityttääpähän vain...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätät ne pois, makeanhimokin lakkaa:-)

Vierailija
2/4 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilarit sen tekevät.

Itse olen vuosia "kärsinyt" samasta, nyt kun en enää syö hiilareita, ruuan jälkeen ei tee mieli makeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus sellainen kausi, että oli ihan pakko saada ruoan jälkeen jotain makeeta. Se meni sitten ohi enkä muuttanut ruokailuani mitenkään. Sulla on vaan jokin sokerin ja rasvan puutostauti :-)

Vierailija
4/4 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätät ne pois, makeanhimokin lakkaa:-)

En siis karppaa, mutta syön hyvin pitkälti zonen mukaan, eli enemmän proteiinia, vähemmän hiilareita. Ja sama mieliteko tulee, vaikka söisin mitä ruuaksi; salaattia, keittoa, broilerinrintafileen vihanneksilla.

Mutta uskon kyllä itsekin tuohon, että makea auttaa ruuansulatuksessa, olen nyt tarkemmin ajatellen siitä joskus ehkä kuullut. Siitähän jälkiruokaperinnekin on alun perin kai sitten syntynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan