Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hei te sikainfluenssan sairastaneet, kertokaahan oliko tämä sitä?

Vierailija
29.10.2009 |

Viime sunnuntaina alkoi särkeä jalkoja, vihloi niveliä, nousi korkea kuume.

Koko viikosta muistan aika huonosti, koska olin sängyssä 15 tuntia päivästä nukkumassa, loput hourin.

Kovaa yskää, hengitysvaikeuksia, lihaskipuja. Ei mitään räkäsyyttä tai kurkkukipua, mutta kuume pysytteli koko ajan yli 38 eikä lääkkeetkään oikein auttaneet. Tajuissaan oli vaikea pysyä.

Te joilla on todettu H1N1, oliko oireet samanlaisia? Täällä ei enää testata koska en ole riskiryhmää, joten lääkäri kirjoitti sairaslomatodistukseen vain akuutti hengitystieinfektio. Laakson sairaalassa sanottiin puhelimitse että sialta vähän kuulostaisi, mutta pitää vain levätä jne.

Tämä siis tarttui viikonloppuna ainakin 6 ystävääni myös, samat oireet heillä ja sängyn pohjalla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ihmiset, kertokaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuulostaa erityisesti Sialta. Siis oon kuullu just ton, että ei ala nuhalla eikä nuhaa välttämättä ole juurikaan.

Vierailija
4/6 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos samaan aikaan noin moni ystävistäsi on sairastunut myös.

Vierailija
5/6 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten kyseessä on ihan tavallinen kausi-influenssa, sillä senkään oireisiin ei kuulu nuha.

Mitä väliä kumpi se on? Sikaflunssa on riskeiltään nykyisin infottu olevan kausi-influenssan tasoa, joten se on ihan sama,kumpi se on.

Pääasia lienee,että olet terve?

Ja kuten huomaat, vaikka sikaflunssa olisikin ollut... selvisit hengissä! vuhuu! Se ei ole niin kuolemantappavatauti, mitä kaikki tälläkin palstalla lietsoo ja hysterisoi!

...ai miten niin olen kurkkuani myöten täynnä sitä aihetta? :D

Vierailija
6/6 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossa aamulla mietin, että selvisinkö oikeesti hengissä tästä tappavasta taudista? pitäs koputtaa puuhun, kun ekaa kuumeetonta päivää vast mennää mutta no, oli mikä oli, tuskin se sikainfluenssa ainakaan tätä pahempi tauti on.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme