5 vuotta olen hakenut töitä, enkä ole nirso. Ei vaan löydy. Haastatteluun päässyt 6 kertaa, ei valita. Sihteerin koulutus ajalta ekr.
Näin täällä kohdellaan 63-vuotiasta, ei kelpaa ees henkilökohtaiseksi avustajaksi näköjään. Alan katkeroitumaan tähän. En hae enää kuin pakollisen 1 työpaikkaa kk.
Kommentit (11)
Mikset ap. kelpaa henkilökohtaiseksi avustajaksi?
Vierailija kirjoitti:
Mikset ap. kelpaa henkilökohtaiseksi avustajaksi?
Avustettavat ovat valinneet muita, olen lihava, siksi kai ajatellaan etten kykene tekemään mitään. (vaikka olen).
Ap
Miksi et Marinin kaudella saanut töitä,silloin kuulemma kaikki sai kaikkea ja oli ihanaa.
Mikset ole kouluttautunut pidemmälle?
Taitaa tietotekniikka ja tekoäly viedä sihteerien työn. Onko sulla joku muu mahdollinen ammatti tai muita taitoja, joilla voisit saada töitä.
Eikös noiden sijaisrekryjen kautta esim Seure pääse aika helposti vaikka joka päivä töihin?
Sinulla on enää lyhyt aika eläkkeeseen. Älä suotta pahoita mieltäsi. Parempi aika on edessä vaikkei eläke minullakaan kovin kummoinen ole. Sitten ei tarvi kuulua epätoivoisten työttömien joukkoon enää koskaan!
Sinun ikäisenä minut vapautettiin työnhausta kokonaan, koska ei vankka kokemus työelämästä ja hyvät työtodistukset auttaneet yhtään mitään ja virkailija myönsi minun olevan vain liian vanha saamaan uutta työtä.
Tsemppiä oikein kovasti, kyllä se siitä suttaantuu!!
Vierailija kirjoitti:
Jää eläkkeelle
Ai eläkkeelle voi jäädä vaikkei olisi tarpeeksi ikääkään?
Sä pääset eläkkeelle kun olet täyttänyt 65v, eli hyvin pian. Ei sua kukaan enää palkkaa, joten unohda se, ja keskity tekemään jotain mielekästä.
Eläkeikää nostetaan vaikkei nuoretkaan saa töitä.