Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelmia sängyssä! (sisältää asiaa seksistä)

Vierailija
29.10.2009 |

olen seurustellut mieheni kanssa kohta kaksi vuotta. joka ikinen seksikerta menee saman kaavan mukaan; mun pitää aloittaa juttu kiihottamalla miestä, ottamalla suihin ja ilman mitään esileikkiä miehen puolelta hypätä yhdyntään hänen päälleen. Tätä voisi jatkua melko pitkään ellen itse yrittäisi ehdottaa jotain muuta asentoa. Ja se ainut asento on aina takaapäin. Aina. Mies ei koske klittaa kertaakaan, rintoja vähän hiplaa. Musta tuntuu jotenkin että keskittyy vaan omaan hyvään oloonsa.

Nyt alkaa oikeasti tympimään tämä meno. Olen puhunut asiasta ja mies sanoo olevansa aina niin väsynyt ettei jaksa muuta.

Mitä mä voin tehdä?! En mä nyt hyvästä suhteesta voi huonon seksin takia luopua, mutta alkaa oikeasti käymään itsetunnolle.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:15"]Meillä aina sama kaava...

Olemme käyneet jo pötkölleen sänkyyn nukkumaan(!), juuri kun olen nukahtamassa niin mies kellahtaa selälleen ja sanoo: Vatkaa mun munia! Hänelle pitää vatkata seisokki (ja ei ole mikään sekuntien homma...), sitten hän pyörähtää lähikseen ja jyystää kotvasen kunnes stondis lerpahtaa. Seuraavaksi vatkaa itse vehjettään lähelle kliimaksia ja pyörähtää taas lähikseen, muutama työntö ja homma valmis.

Sitten kehtaa vielä natista kun en ole kiihkeä! Mitä tuossa kaavassa muka oli minulle??? Kaikki tähtää vain hänen nautintoonsa (kuten muussakin elämässä, long story...).

Hän ei muuten koskisi minuun pitkällä tikullakaan mutta kassit voi aina tyhjentää. Enää en suostu siihenkään. Turha lähestyä muna edellä. Nyt saan v*ttumaisen pihtarin maineen mutta mielestäni parisuhteeseen kuuluu muutakin kuin pelkkää siemensyöksyä ja jos muu ei toimi niin eipä ole seksikään kovin hekumallista.

*etsii asuntoa itselleen ja lapsille...* :(

[/quote]

kuulostaa niiiiin tutulta. Itsekkin olin se pihtaava lahna, mutta kun ajatuskin siitä kuviosta puudutti ja inhotti.

Vierailija
22/34 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 19:01"]

Mutta seksi on paljon muutakin kuin yhdyntä. Siis ainakin hyvä seksi.

[/quote]

ei minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 19:08"]

Olenkohan ainut? Mä en todellakaan halua, että mies sormettaisi minua tai nuolisi. Mulle riittää hyvin juuri pelkkä yhdyntä.

[/quote]

Et ole ainut. Ärsyttää ainaiset stereotypiat naisista romantiikkaa ja esileikkejä kaipaavina. Minä ainakin haluan vain panon silloin, kun panettaa. Läheisyys ja rakkaus eivät liity minun kohdalla juurikaan seksiin. Niitäkin siis suhteessamme kuitenkin on. Avioliitossa 14 v.

Vierailija
24/34 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen exästä ihan yhtä puuduttavaa :D

Vierailija
25/34 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan jättäisin antamatta ja vetoasin siihen, että mies on näyttänyt ettei kiinnosta.

Hankala juttu, kysyisin ehkä että mikä väsyttää ja mimmostahan se seksi olisi silloin kun miestä ei väsytä.

Vierailija
26/34 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eroa vain siinä, että mun mies joskus sentään hiplaa mun alapäätä. Siis oikeasti HIPLAA ei mitään kiihottavan tuntuista ja kun koitan varovasti ohjata kättä niin siihen loppuu seksitoúhut ja alkaa mökötys.

Vierailija
27/34 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain muutoksia, loppui sekin seksi kuin seinään;=D 2

Vierailija
28/34 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi tuon ikäise jo oikeasti ymmärtävän mitä naisen kanssa sängyssä tehdään. Tai edes kuuntelevan kun yrittää kertoa!

Vierailija
29/34 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos sekään ei auta, voi ottaa sen riskin, että kiristää seksin saamisella. Loppupeleissä on jokaisen oma juttu päättää, miten tärkeää seksi on suhteessa ja miten paljon muut asiat painavat. Eli hyväksyäkö vai häipyä.

Minusta tuollainen jatkuva itsekäs asenne seksissä kertoo arvostuksen puutteesta, itsekkyydestä ja laiskuudesta muutenkin. Traumat ja muut on eri asia, mutta niillekin ainakin voi yrittää tehdä jotain. Samoin kuin väsymykselle.

Vierailija
30/34 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(jos asiallinen keskustelu ei ole tuottanut tulosta) että seksiä ei heru ennenkuin mies jaksaa kiinnostua minunkin nautinnosta. Ja voi olla että koko syhde sitten loppuis siihen. Tommoseen en suostuis.

Vierailija
31/34 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tähän kirjoitukseen liittyen, onko naisen orgasmi miehen vastuulla?

Vierailija
32/34 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä nimi: Se on SÄYNÄVÄ. Mulla on kanssa yksi säynävä. Nuolla pitäisi aina ja ottaa suihin. Ratsastaa.. samaan aikaan herra makaa selällään silmät kiinni. Ei elettäkään, että tyydyttäisi kunnolla.

Vierailija
33/34 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 19:08"]

Olenkohan ainut? Mä en todellakaan halua, että mies sormettaisi minua tai nuolisi. Mulle riittää hyvin juuri pelkkä yhdyntä.

Et ole ainut. Ärsyttää ainaiset stereotypiat naisista romantiikkaa ja esileikkejä kaipaavina. Minä ainakin haluan vain panon silloin, kun panettaa. Läheisyys ja rakkaus eivät liity minun kohdalla juurikaan seksiin. Niitäkin siis suhteessamme kuitenkin on. Avioliitossa 14 v.

Mutta jos se pano kestää 30 sek - 1 min? Sekö on sulle tyydyttävää?

Eli vuosien ajan joka päivä esileikkinä runkkaat miestä ja otat suihin ja sitten on max minuutti yhdyntää. Luulen, ettet nyt ihan käsitä, miten itsekkäitä osa miehistä ovat sängyssä, kun julistat, ettet tarvitse mitään erityistä itse. Kai nyt naisellekin kuuluu jotain nautintoa sentään seksissä!

Vierailija
34/34 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli avomieheni kanssa hieman vaikeuksia sänkypuuhissa, kun mä en kehdannut puhua seksiin liittyvistä jutuista ollenkan. En vain pystynyt sanomaan, mikä tuntui hyvältä ja ohjaamaan miestä. Niinpä jäin aina ilman orkkua ja mies tietysti sai joka kerta. Se oli hirveen turhauttavaa ja ärsyttävää. Lopulta aloin karttaa koko yhdyntää.

Sitten koin ahaa-elämäksyn. Otin koirankoulutuksessa käyttämäni klikkerin käyttöön makuuhuoneessa. Aina, kun mies teki jotain oikein, niin naksutin  ja silitin hänen päätään. Oli ihanaa, kun ei tarvinnut neuvoa sanallisesti, mutta mies oppi nopeasti tekemään just oikeat jutut siellä alapäässä. Suosittelen klikkeriä kaikille naisille ihan oikeesti, niin hullulta kuin tää saattaa kuulostaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän