Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ongelmia sängyssä! (sisältää asiaa seksistä)

Vierailija

olen seurustellut mieheni kanssa kohta kaksi vuotta. joka ikinen seksikerta menee saman kaavan mukaan; mun pitää aloittaa juttu kiihottamalla miestä, ottamalla suihin ja ilman mitään esileikkiä miehen puolelta hypätä yhdyntään hänen päälleen. Tätä voisi jatkua melko pitkään ellen itse yrittäisi ehdottaa jotain muuta asentoa. Ja se ainut asento on aina takaapäin. Aina. Mies ei koske klittaa kertaakaan, rintoja vähän hiplaa. Musta tuntuu jotenkin että keskittyy vaan omaan hyvään oloonsa.

Nyt alkaa oikeasti tympimään tämä meno. Olen puhunut asiasta ja mies sanoo olevansa aina niin väsynyt ettei jaksa muuta.

Mitä mä voin tehdä?! En mä nyt hyvästä suhteesta voi huonon seksin takia luopua, mutta alkaa oikeasti käymään itsetunnolle.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

varmaan jättäisin antamatta ja vetoasin siihen, että mies on näyttänyt ettei kiinnosta.

Hankala juttu, kysyisin ehkä että mikä väsyttää ja mimmostahan se seksi olisi silloin kun miestä ei väsytä.

Vierailija

No, eroa vain siinä, että mun mies joskus sentään hiplaa mun alapäätä. Siis oikeasti HIPLAA ei mitään kiihottavan tuntuista ja kun koitan varovasti ohjata kättä niin siihen loppuu seksitoúhut ja alkaa mökötys.

Vierailija

Luulisi tuon ikäise jo oikeasti ymmärtävän mitä naisen kanssa sängyssä tehdään. Tai edes kuuntelevan kun yrittää kertoa!

Vierailija

Ja jos sekään ei auta, voi ottaa sen riskin, että kiristää seksin saamisella. Loppupeleissä on jokaisen oma juttu päättää, miten tärkeää seksi on suhteessa ja miten paljon muut asiat painavat. Eli hyväksyäkö vai häipyä.

Minusta tuollainen jatkuva itsekäs asenne seksissä kertoo arvostuksen puutteesta, itsekkyydestä ja laiskuudesta muutenkin. Traumat ja muut on eri asia, mutta niillekin ainakin voi yrittää tehdä jotain. Samoin kuin väsymykselle.

Vierailija

(jos asiallinen keskustelu ei ole tuottanut tulosta) että seksiä ei heru ennenkuin mies jaksaa kiinnostua minunkin nautinnosta. Ja voi olla että koko syhde sitten loppuis siihen. Tommoseen en suostuis.

Vierailija

sängyssä samaan aikaan kun otan poskeen mieheltä. Ja kyllä se mun orgasmi on pikkusen riippuvainen siitäkin, koenko itseni halutuksi vai en. Jos mä olen pelkkä panopuu niin saa kyllä tehdä töitä omassa päässä orgasmin eteen. Ja kyllä mä orgasmin saan onneksi aina välillä, mutta kokonaisuudessaan homma voisi musta olla

kiihottavampaa ja kumpaakin miellyttävämpää.

T.ap

Vierailija

Lainaus:

Tai tähän kirjoitukseen liittyen, onko naisen orgasmi miehen vastuulla?

minusta tuossa enemmän on miehen orkku naisen vastuulla, jos nainen tekee kaiken esileikin ja sitten vielä on aktiivinen osapuoli yhdynnässäkin.

Mutta ota ap se kaalimato mukaan siihen takaapäin panemiseen. Ja miksi ihmeessä teet esileikin noin, jos se ei ole yhtään vastavuoroista? köske miehen viritellä itse itsensä ja tee sinä sama itsellesi. Ehkä se vähän herättää?

Vierailija

Erittäin laiska sängyssä. Haluaisi, että minä hoidan koko homman ja hän vain nauttii. Koskaan ei koske minuun, koskaan ei ole nuollut vaikkakin minä otan usein suihin.

Koskaan en saa orgasmia rakastellessa, enkä muutenkaan hänen kanssaan. Hän haluaa vain itse lennättää ja siinä se.

Olen vaikka kuinka monta kertaa pyytänyt, että minutkin otettaisiin huomioon, mutta mitään ei tapahdu. Miehen mielestä olisi parempi ja hänelle helpompi, jos minä hoitaisin itse itseni vaikka rakastelun yhteydessä tai sen jälkeen.

Juu ja takaapäin vain haluaa. Minä en enää suostu menemään päälle, kun vitoittaa tehdä se kaikki työ.

Onko miehellesi seksi tärkeää? Haluaako hän sinua, siis miten usein tekee aloitteen jos sinä et sitä tee? Meillä mies on nyt ollut reilu 5 viikkoa ilman, koska ei halua. Minä olen muutaman kerran yrittänyt tehdä aloitetta, mutta kun ei kiinnosta. Meillä mies oli alusta asti laiska. Mutta rakastin miestä palavasti ja ajattelin, etä saan hänet opettelemaan jotain úuttakin. Toisin kävin kahden lapsen jälkeen seksiä on todella harvoin ja se syö totaalisesti minun itsevarmuutta ja naiseutta. Olen miehellekin sanonut, että en lupaa, mitään jos kohdalle osuus joku joka haluaa kanssani rakastella. Minä kaipaan seksiä, huomiota, hyväksytyksi tulemista ja sitä, että toinen haluaa minua.

Ehdota miehelle, että hän hoitelee ensin sinulle orgasmin, ja jos sinkään et saa, niin mieskin lopettaa juuri ennen tulemistaan. Tai jos kerran on aina niin väsynyt, niin ryhdytte hommiin vasta kun jaksaa myös ottaa sinut huomioon.

Onko teillä vielä lapsia? Jos ei ole, niin keskustele miehen kanssa asiasta vakavasti. Jos mies ei halua ollenkaan opetella tekemään sinulle hyvää, niin kannatta miettiä miehen vaihtoa. Tee miehelle selväksi, että seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja sen pitää tuottaa nautintoa molemmille.

Vierailija

2 vuotta elämästään tuollaiseen mieheen?

Jos ei kerran osaa, eikä edes halua osata ja on niin helvetin laiska, niin miksi sinäkään yrität?

Anna olla tuollaisten. Jos jostain kumman syystä muuten tykkäät miehestä, niin sano että joko kunnolla tai sitten ei lainkaan, enää et suostu olemaan se joka tekee työt.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat