Uskova ihminen
oletko valmis lähtemään Taivaaseen hetkenä minä hyvänsä? Odotatko Messiastasi noutamaan sinut pikaisesti?
Kommentit (12)
olen valmis, sehän on Jumalan tahto. Mutta en mitenkään odota noutamaan pikaisesti, vaan sitten kun aika on.
Messias tulee sitten kun tulee. Meillä on semmoinen työnjako, että tuo pitkän aikavälin starateginen suunnittelu jää Herralle ja minä pyöritän tätä arkirumbaa kodissamme.
olen pikkuhiljaa taipuvainen uskomaan, että suurin osa suomalaisistakin pelastuu lopulta armon ansiosta. Kuten myös muut kristityt ympäri maailmaa. Ulkopuolelle jää kuitenkin suurin osa ihmiskunnasta, koska he eivät usko oikeaan Jumalaan.
Ulkopuolelle jää kuitenkin suurin osa ihmiskunnasta, koska he eivät usko oikeaan Jumalaan.
typerän idean arroganssi. Että jumala rakastaa vain valkoista miestä?
Jumala rakastaa koko ihmiskuntaa. Hänelle ei ole väliä värillä, sukupuolella, iällä, sosiaalisella statuksella, työllisyystilanteella, alkoholisoitumisen asteella tai millään muullakaan. Ei uskonnollakaan.
Jospa Allah onkin oikea jumala ja väärän jumalan palvomisesi menee hukkaan.
Ulkopuolelle jää kuitenkin suurin osa ihmiskunnasta, koska he eivät usko oikeaan Jumalaan.
[ Että jumala rakastaa vain valkoista miestä?
Raamatussa on vain aika selkeästi sanottu ketkä pelastuvat... Ihonvärillä ei ole siinä sijaa.
sijaa kuitenkaan sen suunnitelmissa...
Jumala rakastaa koko ihmiskuntaa. Hänelle ei ole väliä värillä, sukupuolella, iällä, sosiaalisella statuksella, työllisyystilanteella, alkoholisoitumisen asteella tai millään muullakaan. Ei uskonnollakaan.
että kärventää ikuisessa helvetin tulessa miljardeja ihmisiä joilla ei ole realielämässä mitään käytännön mahdollisuutta kääntyä kristityksi. Tämä ajatus on ihan älyttömän lapsellinen ja se että se on niin yleinen kertoo vain aivopesun perusteellisuudesta.
enkä ole ihan varma uskonko armoonkaan niin paljon että voisin olla varma pelastumisestani.
Tiedän kyllä uskovani oikeaan Jumalaan, siitä Raamattu on minut vakuuttanut.
että kärventää ikuisessa helvetin tulessa miljardeja ihmisiä joilla ei ole realielämässä mitään käytännön mahdollisuutta kääntyä kristityksi. Tämä ajatus on ihan älyttömän lapsellinen ja se että se on niin yleinen kertoo vain aivopesun perusteellisuudesta.
Otahan rauhallisesti. Helvetin tuleen ei usko nykyään enää edes ev. lut. kirkko, ainakaan ehdottomasti. Jotkut pitävät helvettiä erona rakkaista, jotkut taas sielun häviämisenä (eli että ei-kristittyjä ei herätetä viimeisenä päivänä). Tämä on linjassa sen ajatuksen kanssa, että Jumala on rakkaus.
Syystä, että minulla on pieniä lapsia, jotka tarvitsevat minua. Elämäni maan päällä on nykyään hyvin kallisarvoista.