Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sua koskaan kusetettu nettikaupoissa? Mitä teit?

Vierailija
28.10.2009 |

Itse olen tehnyt n. 200 kauppaa Ebayssä (ostajana) ja n. 500 kauppaa Huutiksessa (myyjänä + ostajana) ja muutaman kerran on kusetettu.

-Huusin yhdeltä Britti myyjältä muistaakseni Teletappi talon ja maksoin ja jäin odottamaan pakettia (ja odotan sitä vieläkin, vaikka kaupoista on jo 6 vuotta aikaa). Maksun jälkeen myyjä katosi kuin Pieru Saharaan ja sinne meni 40 euroa. Ja noviisina en tietty älynnyt tehdä ajoissa paypaliin valitusta.

-Huusin yhdeltä myyjältä Frendit boksin ja myyjä väitti neljä kertaa postittaneensa paketin (kyse oli Huutiksesta). Eipä tullut pakettia, mutta huomasin myyjän suljetuista kohteista, että kyseinen boksi oli myyty 3 kertaa aikaisemminkin (ja tietty hv-kohde). Yksi noista huutajista oli kuitenkin antanut palautetta (tämä tapahtui silloin, kun tuo oli vielä mahdollista) eli hän oli ostanut sen. Kyselin myyjältä, että olikos sulla myynnissä kaksi näitä bokseja? Ei kuulemma ollut. Paketti oli kuulemma lähetetty 3 kertaa poikaystävän toimesta ja kerran itse postittanut. Sinne meni ne rahat, myyjä ei palauttanut rahoja. Enkä viitsinyt lähteä 10 euroa takia tekemään rikosilmoitusta.

-Toisen kerran huusin yhdeltä myyjältä lasten haalarin, joka piti olla uudenveroinen. Noh, jos tahrainen ja reikäinen haalari, jossa on vetoketju paskana, on uudenveroinen, niin jo tokkiinsa. Kuva oli hämärä, mutta koska myyjällä oli 1500 palautetta, luotin myyjän sanaan. Enkä tietty älynnyt katsoa myyjän palautteita tarkemmin, vaikka ne kaikki olivatkin positiivisia, niin suurimmassa osassa luki: myy paskaa, paidassa tahroja, vaikka piti olla uudenveroinen ym. Ja tuo paskapää kehtasikin antaa mulle kostonegan, kun kehtasinkin valittaa asiasta! Eikä suostunut palauttamaan 50 euroa takaisin!

-Toisen kerran huusin myöskin tollaselta supermyyjältä Ps1 pelipaketin ja varmistin ennen huutoa, että onhan pelit aitoja eikä mitään Viipurista ostettuja piraatteja. Vastaus oli kyllä ovat aitoja. Paketti tuli ja kappas, piraattejahan nuo. Kaikki 20 peliä. Valitin asiasta ja vaadin rahoja takaisin, ei onnistunut, koska myyjä oli sitä mieltä, että mä valehtelin ja hänhän ei myy piraatteja..

Nämä nyt ovat jääneet mieleen ja senpä takia en enää huuda yli 1000 palautetta omaavilta myyjiltä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies hankki netin kautta n. 200 euron arvosta harrastusvälineitä. Harmi vaan, syytetty kuoli ennen oikeudenkäytiä, joten korvaus jäi saamatta.

Vierailija
2/2 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran Britti-Ebayssä tavaraa ei koskaan kuulunut eikä myyjä vastannut viesteihin, avasin paypal-claimin ja sain rahat takaisin. Toinen on Jenkeistä yksityiseltä ostettu vaatepaketti mitä ei ole kuulunut, avasin juuri Paypaliin disputen ja katson miten käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi