Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

alkuraskaus ja orgasmin jälkeinen kipu

Vierailija
28.10.2009 |

olen onnellisesti pitkän toivomisen jälkeen raskaana 5+2 - ja kyllä on yritettykin, ei pelkästään toivottu... ;)

viikko sitten sain parina yönä useita orgasmeja unessa ja pari kertaa heräsin tullessa, jota seurasi todella viiltävä kipu keskellä alavatsaa.

nuo yölliset orgasmit eivät ole jatkuneet, mutta äsken hyvin hellästi hieroessani laukesin melkein heti ja jälleen kipuili alavatsa.

ovatko nuo kohdun supistuksia ja jos niin irrottavatko alkion?? pelottaa... ja kuinka epäreilua, että olen koko ajan tilassa, jossa laukean todella helposti - mutta ikävin jälkiseurauksin.

voinko nauttiessani aiheuttaa keskenmenon? :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vastaavaa n. vkolle 10 asti. Joka orgasmin jälkeen (ja niitä useampi viikossa). Kipu oli siis ihan lamaannuttava, kuin puukolla olisi kaiveltu, ja kesti ehkä minuutin verran. Johtuu ilmeisesti kasvaneesta kohdusta. Meni tosiaan aika opeesti ohi eikä tullut mitään ongelmia. Nyt terve lapsi 1,5v.

Vierailija
2/5 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko vuotoa sen kivun jälkeen? Itselläni sellainen verinen rihma tuli ulos paperiin... Sen jälkeen ei mitään vuotoa. Pelottaa niin perkeleesti... Viikon päätä vasta ultra. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ei tullut muistaakseni. Saattoi normaali valkovuoto olla vähän vaaleanpunertavaa, mutta en tiedä onko normaalistikin alkuraskaudessa. Itse ajattelin, että eikös ne ole normaaleja asioita raskau & orgasti, joten kumma on jos siitä ongelmia tulisi. Kysyin asiaa neuvolasta, mutta olivat ihan ö:nä. Olen myös herkkä esim. saaman unissani, tahallaanen tosiaan tuota harrastanut, koska pelotti. Monillehan tulee alussa kohdun kasvukipuja ihan ilman orgasmiakin. Minullakin oli muutaman kerran samaa kipua, vaikka en tehnyt mitään ihmeellistä. Mutta ei siis ole todellakaan odotettavissa koko raskauden ajan samaa, mikäli menee kuten minulla. Otat muiden asioiden kanssa rauhallisesti, kunnes tuo kipu loppuu. Varmasti pien, tsemppiä!

Vierailija
4/5 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kirjoitusvirheet johtuvat viallisesta näppäimistöstä. En ehdi korjailla kaikkea;) Jos ihmettelit.

Vierailija
5/5 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne orgasmit sentään alkiota irrota, olehan huoleti ja nauti seksuaalisuudestasi :) Emättimen lihaksethan orgasmissa supistelee, mutta kohtu voi kyllä kasvaessaan kipuilla. Kivut siis on yleensä ihan normaaleja alkuraskaudesta, etenkin orgasmin jälkeen. Itsellä kipuilu alkaa helpottaa, kun viikkoja on nyt reilu 13. Alkuraskaudesta oli just semmosta viiltävää kipua. Yritä vaan ajatella, että se menee ohi ja nautiskele orgasmiherkkyydestä!