Tein raskaustestin 2h sitten ja NYT SE RUPESI NÄYTTÄMÄÄN HAAMUA!
Testissä on siis selkeä (haalea ja hyvin heikko haamu tietysti) viiva jossa on hieman väriä. Mitä fiiattia, voisiko se tarkoittaa kuitenkin että olen raskaana?! Tämä on niitä hyvin herkkiä testejä, First Sign tai signal tai jotain.
Kommentit (11)
Eih plääh, mä kuvittelen ihan selvästi jo että rintojakin vähän kihelmöisi. Eikö se hemmetin viiva voinut tulla testiin heti vaan vasta parin tunnin kuluttua. ARGH!
mulla kävi noin!! ja olin raskaana!!
tein testin kun menkat olis pitänyt alkaa ja kävi just noin. Sit tein testin parin päivän päästä ja tuli heti kunnon viiva...
Toivottavasti olet raskaana! :)
En muista aikaa mutta lukee pakkausselosteessa. Eli voi olla et tulos on muuttunu tästä syystä, etkä ole raskaana. Sinuna kuitenkin tekisin uuden testin.
testeissä (ainakin mitä ite oon käyttänyt) lue ohjeissa että tietyn aikamäärän jälkeen testiä ei enää voi lukea. Eli antaa virheellisen tuloksen. Ja aika oli minuutteja, ei tunteja.
MUTTA! Tällä saman merkkisellä testillä on testailtu ennenkin eikä silloin ole tullut mitään haamuviivoja, rosksihaamuja tai edes viivan paikkoja näkyviin vaikka olisin vuorokauden odottanut :)
Voihan kyseessä tietysti olla maanantaikappale tai hirveästi pöpöjä aamuvirtsassa jotka värjäävät haamun näkyviin virheellisesti. Mutta silti mä olen nyt ihan täpinässä tästäkin roskishaamusta!
ajoissa, koska olin menossa hammaslääkäriin ja tiesin, että otetaan rtg-kuva. Tein testin ja negaa näytti. Jätin testin vessaan lavuaarin reunalle jemmaan ja menin heittämään sitä roskiin parin tunnin kuluttua ja huomasin haamun. Ja myöhemmin sitten testasinkin ihan kunnon plussan ja raskaana olin. Nyt lapsi on jo 3vee :-)
Siis jos AP tarkotti, että on innoissaan tuijottanut samaa tikkua pari tuntia, niin tottakai se haalenee, kun tikku kuivuu. Siks testisssä lukee, et lue tulos X minuutin kuluessa, sen jälkeen tulos ei ole enää luotettava. Onnea tulevasta perheenlisästä!
Odota pari päivää ja tee uudelleen. Tuo VOI tarkoittaa raskautta, tai sitten ei..