Kova päänsärky, kaksi panadoliakaan ei ole auttanut. Mitä tämä on?
Minulla ei juuri koskaan ole pää kipeä, joskus jos niskat on jumissa. Nyt on tosi kipeä pää, eikä lääkkeet auta. Ehkä vähän huono olokin. Kuumetta tuskin on ja jos olisikin, niin eiköhän nuo lääkkeet sen ole laskeneet.
Nyt kipu tuntuu niskoissa ja hartioissa ja säteilee koko päähän. Olen kyllä liikkunut hyvin, joten ei pitäisi olla niskat nyt jumissa.
Kommentit (7)
Minulla se ei tepsi, jos on kova päänsärky, vaan pitää ottaa buranaa tms. Raskausaikana kun en voinut ottaa muuta kuin panadolia, sain joskus helpotettua oloa laittamalla kylmän pyyhkeen pään ympärille tai otsalle.
Minullakin alkanut migreenityyppiset päänsärkykohtaukset vasta vanhempana eli ei murrosiässä, kuten monilla.
Itse käytän joko Pronaxenia tai Burana 600:sta x3 noin kahtena päivänä, jonka se kestää.
Itselläni "kofeiininpuutos"päänsärky ei lähde millään käsikauppasärkylääkkeellä (esim. 800mg buranalla), siihen auttaa vain kahvi:-(
Flunssaisena/huonovointisena ei tee mieli kahvia ja siksi tuo joskus pääsee minulta unohtumaan...
pystyt olemaan tietokoneella.
Mutta oikeasti, ota Buranaa (tai jotain muuta ibuprofeenivalmistetta.
järjetöntä päänsärkyä, johon ei auta parasetamoli.Kai sen vaikutusmekanismi on väärä. Ota Buranaa tai muuta ibuprofeenia, tai jotain muuta särkylääkettä.
itselläni panadol ei toimi päänsärkyyn vaan tartten ketoriinia. Olikin jokin aikaa sitten 4-päiväinen päänsärky kun olen raskaana ja en uskaltanut ketoriinia ottaa...