Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä haluaisit tyttäresi/poikasi saavan aikaisintaan ensimmäisen lapsensa?

Vierailija
02.01.2009 |

itse sain 25 vuotiaana, vauvakuumetta oli jo muutama vuosi ollut, mies oli valmis vasta tuolloin

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matikka petti :), eli siis olin 37 kuopuksen syntyessä, täytin 38 pari kk sen jälkeen.

Vierailija
22/29 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisessa elämäntilanteessa, että opiskelut ovat ohitse ja elämä vakaata, kumppanin kanssa ehditty viettää kahdenkeskeistäkin aikaa ennen lapsen tuloa.

Itse sain esikoiseni 22-vuotiaana, kuopuksen 24-vuotiaana. Minulla (kuten myös miehelläni) oli tuolloin vielä opiskelut pahasti kesken. Olimme ehtineet olla yhdessä vajaan vuoden kun tulin raskaaksi. Koin opiskelijoiden lapsiperhe-elämän aika ahdistavaksi rahallisen tilanteen ollessa huono. Omille lapsilleni toivoisin helpompaa perheenperustamisen alkua.

Yhdessä olemme mieheni kanssa edelleen 12 vuoden jälkeen, lapset vaikuttavat tasapainoisilta ja onnellisilta. Että eipä tässä hullummin käynyt...mutta helpompaakin olisi voinut olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään rajoja;) jokanen on niin erilainen..mua inhottaa usein toi no30 et ehtii matkustella..niin siis kaikkihan ei oo matkusteliatyyppiä! olisin ollut onnellinen jos olisin saanut omani jo nuorena. Mutta sekun ei aina ole päätettävissä.. mutta saatiin hoidoilla viimeinkin. mutta en kyllä alle 23 vuotiaan miehen kanssa itte olis siihen ryhtyny..naiset kun on niin erilaisia tässä asiassa;)

Vierailija
24/29 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain esikoiseni 18-vuotiaana.

Vierailija
25/29 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain esikoisen vasta 28 vuotiaana.

Vierailija
26/29 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin 24, olisin voinut tehdä lapset paljon myöhemmin

Vierailija
27/29 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opinnot ja hieman työkokemusta olisi jo takana.

Itse olin hieman alle 25, mutta maisterinpaperit ja pari vuotta oman alan kokemusta oli kuitenkin hankittuna.

Vierailija
28/29 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite sain tuon ainokaiseni 22-vuotiaana.

Vierailija
29/29 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että tyttöni saisi 20-25-vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi