Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kiinnostus pakaroista, normaalia?

Vierailija
27.10.2009 |

Ollaan oltu yhdessä melkein vuosi ja yhdessä oloaika ollut välillä ahdistavaa. Mies on lääppii koko ajan takapuoltani ja se tressaa. Ja puheet ovat koko ajan liittyy siihen... Sanomiset eivät auta, pitäiskö vaan erota? Ei kai se normaalia ole kun mies on KOKO AJAN perseessä kiinni! Vai mitä mieltä olette?

Ja ei peppuni ole kovin ihmeellinen.

- Nainen 22v

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai peppuun tavalla tai toisella kohdistuva mielenkiinto on.. tavallista. Normaalista en sitten sano mitään. Minkähän normin mukaista se nyt sitten olisi tai ei olisi.

Jos asia häiritsee sinua, niin onko sen nyt niin väliä, onko se normaalia? Sanomiset eivät varmasti autakaan. Kuka nyt jäkätystä ottaisi vakavasti! Mutta tasapuolinen keskustelu, jossa kumpikin puhuu suunsa puhtaaksi ja kuuntelee mitä toinen sanoo, voisi ehkä auttaakin. Sen jälkeen voi vaikka tehdä yhdessä päätöksen, missä tilanteissa peppuasi ei käpälöidä tai missä tilanteissa se ylipäätään on sinsuta suotavaa.

Olet nuori. Ehkä sinä voisit jättää sen miehen jo ihan siitä syystä, että opettelisit ensin käsittelemään parisuhteen pulmatilanteita. Tarkoitus ei ole syyllistää sinua, olethan kuitenkin yrittänyt asettaa rajasi. Toimintatapasi vain ei näytä kantaneen hedelmää. Ja liekö sekin mahdollista, että seuraavassa suhteessa jokin muu asia alkaa Sinusta tuntua kohtuuttomalta? Miten ajattelit silloin toimia?

Vierailija
2/15 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen nainen ja tykkään hiplailla miehen pakaroita... ois vaan se mies, jota hiplata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko peppusi pyöreä ja ulkoneva? Kiinteä ja tiukka paketti? Onko se enemmän Jennifer Lopez tyylinen vai Kiira Korpi/Susanna pöykiö tyyppinen luistelijaperä? Luistelijapeput on omia suosikkejani. Hyvänä kakkosena tulee pikamatkojen juoksijanaiset, kuten Johanna Halkoaho.

Onko peräsi enemmän tällainen? Jos on, niin en ihmettele miehesi toimintaa lainkaan.

Vierailija
4/15 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ihmettelen vielä vähemmän...

Vierailija
5/15 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua kiinnostaa vaimoni pylly yli kaiken. Taputtelen ja hiplailen sitä vähän väliä. Joskus vaimoni sanoo, että menes nyt siitä, mutta ei kuitenkaan mitenkään pahalla. Peppuseksiä harrastamme silloin tällöin - molemmat tykätään, vaimo kuitenkin enemmän, koska ehdottaa sitä useammin kuin minä. Minä tykkään enemmän hiplailusta ja katselusta. Mikään ei voita minun mielestäni kaunista naisen pyllyä! Miksikö? No, en osaa sanoa, niin se vain on. Tissit eivät niinkään innosta, vaikka ovathan nekin ihan jees.

Vierailija
6/15 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se häiritse minua laisinkaan, olisi ikävämpää jos ei osoittaisi kiinnostusta vartaloani kohtaan.

Sanot jatkuvasti, mitä se tarkoittaa? Onko kyse sinua ärsyttävästä tavasta että mies puristelee kotona ohi mennessään vai aiheutuuko tästä sinulle kiusallisia tilanteita (esim jos nolostut miehen käpälöinnistä julkisella paikalla tai sukuloidessa-tyyliin)?

Millä tapaa olet puhunut miehesi kanssa "anna nyt olla"-kivahduksilla vai asiallisella "kiusaannun siitä jos puristelet takamustani lähikaupassa, voisitko tehdä niin vain kun olemme kahdenkesken"-keskustelulla.

Asiassa on sekin puoli että vaikka et itse syttyisikään puristelusta niin tuskin siitä on sinulle haittaakaan (vai satuttaako mies?). Miehelle takamuksesi koskettelu taas mitä ilmeisimmin tuottaa iloa. Entä jos tulisit puolitiehen vastaan? Vaikkapa siten että julkisesti saa olla korkeintaan puolivahingossa hipaisuja ja kotona saa ihailla vartaloasi mielinmäärin? Ideana se, että kerrot miehelle asiallisesti mikä sinua häiritsee ja tulette molemmat puoliväliin vastaan.

Kannattaa varmistaa että mies varmasti ymmärtää mikä sinua häiritsee. Ollaan mieheni kanssa oltu seitsemän vuotta yhdessä ja kun nyt puhutaan suhteen ensimmäisinä vuosina käydyistä "isoista" riidoista niin nyt tulee sellaisia "ai sitä sä tarkoitit!" hoksaamisia. En tiedä johtuiko kokemattomuudesta parisuhteessa vai siitä että oltiin vasta mukuloita mutta vuosia riideltiin monet turhat riidat ennenkuin lopetettiin tietämästä mitä toinen ajattelee ja alettiin kysyä sitä.. Voihan olla että miehesi olettaa irti pyllystä-komennon tarkoittavan että olet kiukkuinen jostain, eikä edes ole kunnolla tajunnut että itse takamuksen koskettelu on se ongelma ja sitä pitäisi hillitä.

Nainen 23

Vierailija
7/15 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies se varsinainen peppumies on: tänä aamuna se käänsi mut (taas kerran) ennen töihin lähtöä päälleen 69-asentoon ja silitteli mun peppua ainakin viistoista minuuttia. Saunassa se haluaa pestä mut juurta kaksain varsinkin pepun ja peppureiän. Mies nuolee mielellään peppureikääni. Rasvaa saunan jälkeen peppuni huolellisesti. Työntää (mun pyynnöstä) sormensa pyllynreikääni kun nuolee pimppiä. Taputtelee ja sivelee aina ohi kulkiessaan jne. jne. Mitä siitä ajattelen? Nykyään pelkästään nautiskelen. Aikaisemmin olin vähän ujo enkä oikein kehdannut pyllistellä. Kulta on kaikin puolin ihana peppumies! N 33

Vierailija
8/15 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntää (mun pyynnöstä) sormensa pyllynreikääni kun nuolee pimppiä.

Vierailija
9/15 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin kumppani silitellä ees jotain...

olkaa onnellisii

Vierailija
10/15 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin nuoleskella ja hivellä peppua vaikka kuinka kauaan. Välillä voisin hieman pakaroiden väliin naidakkin..

Vierailija
11/15 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pepustani, mutta ei peppuseksistä - nyyh. puristelee ja hiplailee ja haluaa katsella pyllyäsni ja se minua kiihottaa. tykkäisin kovasti peppuseksistä, mutta mies ei paitsi ihan joskus jos huomaa että mun oikein tekee mieli. suostuu kyllä siihen jos laitan pepputapin pyllyyni kun rakastellaan. muuten asiat on kyllä ihan ok. n 34, 2 lasta

Vierailija
12/15 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että omani jaksaa rakastaa peppuani kun itse en siitä pidä. On ihana kokea olevansa hyväksytty ja haluttu! Niin ei aina ole ollut..

Vierailija
13/15 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku on joskus todennut, että miehet ovat joko tissi tai pepputyyppejä. Itse pidän näiset pepusta. Kaikella tavalla. Voisin varmaan naidakin pyllyyn, ei ole koskaan ollut mahkua, kun kukaan ei suostu. Mutta tykkään myös nuolla ja hieroa pakaroita jne tehdä kaikkea kivaa.

Vierailija
14/15 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Eräs "salainen" toiveeni unelmieni naiselta olisi saada tältä kosketteluja pakaroilleni. Kuitenkin siinä pitäisi mieluusti olla taka-ajatuksena mielihyvän tuottaminen eikä kiusaaminen. Toisaalta en tiedä, voiko siihen kyllästyä jos koko ajan on pakaroissa kiinni, mutta en siis pistä pahakseni, jos tulevaisuuden naiseni itse tykkää kosketella mun pakaroitani. Siinä mielessä tuntuisi, että meidän kahden keskustelijan ajatusmaailmat kohtaavat tämän asian suhteen. :)

Vierailija
15/15 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia todellakaan. Ei varsinkaan tuossa mittakavassa.

Jätä se. Se on joku sairas pervo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi