Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookista! Voisiko joku ystävällinen "suomentaa" tämän OV

Vierailija
27.10.2009 |

"Estä henkilöitä

Jos estät käyttäjän, hän ei voi löytää sinua Facebook-haussa, ei näe profiiliasi eikä pysty ottamaan sinuun yhteyttä Facebookin välityksellä (esim. seinän tai tökkäisyn avulla). Kaikki mahdolliset Facebook-siteet tämän henkilön kanssa poistetaan (esim. kaverisuhteet, parisuhdetilanne jne.). Ota huomioon, että käyttäjän estäminen ei välttämättä estä viestintää kolmannen osapuolen sovelluksissa, eikä esto koske mitään muuta Internet-palvelua."

Eli miten KÄYTÄNNÖSSÄ yllä oleva menee;

*Jos estän haussa ettei "Matti Meikäläinen" löydä minua, mutta lähetän kaveripyynnön yhteiselle kaverille, (jonka kaverilistalla hän on) niin näkeekä tämä "Matti" että myös minä olen ko. henkilön kaverilistalla?

Eli voimmeko olla saman ihmisen kaverilistalla ilman että "Matti" näkee minun sillä olevan?

KIITOS!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näkee myös sun kommentit jos kommentoit jotain yhteisen kaverin sivuilla

Vierailija
2/5 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matin, niin hän ei näe sinua missään listoilla. Sun kommenttien kohdalla vaikkapa yhteisten kaverien statuksissa ei ole mitään. Ei näe sua mitenkään haulla jne. Katoat koko facebookista hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinäkään et näe mitään vastaavaa hänestä.

Vierailija
4/5 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ole 100% varma.

Vierailija
5/5 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikähän tässä nyt on totuus? Osaako joku sanoa voinko kysyä asiaa suoraan (ja jos mitä kautta) FB:n ylläpidolta tmv.?

Tosiaan en tahtoisi että ko. ihminen saa tietää että meillä on yhteisiä tuttuja.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän