Uskovaiset, jotka ette vietä halloweenia: jos ovellenne tulee
lapsia haamuiksi pukeutuneina ja sanovat "karkki tai kepponen", annatko heille karkkia vai miten suhtaudut?
Kommentit (17)
juhlaa ja kuka laskee lapsiaan kerjäämään ovelta ovelle?.
mutta sanoisin saman kuin kakkonen. Mikä hiton halloween? En mä vietä kiinalaista uutta vuottakaan!
vähän haukkua niin kyllä noidat lähtee hevon kuuseen melkoisen nopeasti.
mutta sanoisin saman kuin kakkonen. Mikä hiton halloween? En mä vietä kiinalaista uutta vuottakaan!
Pääsiäisenähän lapset kiertävät ovilla karkki-kerjuulla eikä syksyllä! Mistä alkaen tuommoinen Halloween-meininki on Suomeen tullut?? Joku on tainnut katsoa vähän liikaa amerikkalaisia leffoja... :-D
rappusten pielessä ja annan kyytiä karkkisiepoille alta aikayksikön. Meille ei hyväosaiset tule kyllä kerjäämään.
mulla ei ole tv-lupaa. Siksi en ikinä avaa ovea, jos ovikello soi enkä ole kutsunut ketään kylään. Joten kyttään halloween-kakaroita ovisilmästä,mutta en avaa! :P
Halloweeninä... Mutta hyvä vinkki tuo kohtelias "emme juhli Halloweeniä".
enkelisuklaakonvehteja :)? eipä täällä kyllä ole aiemminkaan liikkunut karkin kerjääjiä
... jos lapset olisivat oikeasti panostaneet, niin voisin hätäpäissäni Halloween-henkeen kipaista olkkarin pöydältä muutaman koristekurpitsan ja selittää etten yhtään arvannut että joku tulee ovelle, mutta hauskaa illan jatkoa.
lapsi tulee Halloween-asussa karkkikerjuulle, niin aion kyllä sanoa, että emme Halloweenia vietä ja laitan oven kiinni. Joku raja!
kun Amerikassa syödään mämmiä niin päästän ne kakarat sisälle.
sanovat "karkki tai kepponen"
Mikähän on se 'kepponen' joka tulee jos ei tule karkkia. Pitäisikö tuohon suhtautua niinkuin mihin tahansa laittomaan uhkaukseen?
Miten niin "uskovaiset, jotka ette vietä Halloweenia"?
En ole erityisemmin uskovainen mutta en kyllä myöskään vietä tuollaista typerää amerikasta kopioitua muka-juhlaa.
Ja ko päivänä en avaa ovea rimputtelijoille.
kiitos ja näkemiin.