Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoikat pitkät naiset. Paljonko syötte?

Vierailija
27.10.2009 |

Olen 175 cm pitkä ja 73,5 kg painava. Kymmenisen kiloa pitäisi laihtua. Olen päässyt lihomaan koska olen auttamoton herkkusuu ja gourmet harrastaja. Voisiko joku kertoa paljonko syö päivässä suurinpiirtein ja pysyy silti hoikkana. Pitäisi saada vähän psyykkausta ja mielikuva mihin pitäisi päästä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineenvaihdunta aina ollut vilkas, perintötekijät molemmilta vanhemmilta myös "tukevat" hoikkuuta. Syön ihan normaalia kotiruokaa mutta olen kyllä aika perso hyvälle ruoalle...herkuttelen jos siltä tuntuu. Annoskoot ovat monien mielestä yllättävän suuria, ruokahalu on aina ollut hyvä ja pari lämmintä ateriaa syön päivässä...Hedelmiä saatan syödä iltaisin paljonkin, esim. pari appelsiinia, omenan,muutaman ison luumun ja pari,kolme persikkaa.

Lapsia on 2, joista toinen vielä alle kouluikäinen. Ihan tavallista hyötyliikuntaa harrastan. Ja olen 30+

Vierailija
2/4 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 173cm ja painoa 63kg. Tämä on se paino, johon kroppani hakeutuu.

Voin syödä ihan rajoituksetta, en mieti syömistä sen enempää. Toki voi olla, että ruokailutottumukseni ovat luonnostaan terveeliset.

Päivässä syön aamiaisen, johon kuuluu 2-3 leipää. En käytä juustoa koska en välitä, kevyt levitettä ja esim leikkelettä ja kurkkua. Leikkele ei koskaan metvurstia, vaan esim keittokinkkua. Juomana vesi. Viikonloppuisin tuoremehu. Meillä ei juoda mehuja viikolla ollenkaan.

Lounas, joka ihan normaalia kotiruokaa. Teen ruoan yleensä niin, että se sisältää paljon kasviksia, makaroonit ovat täysjyvää, "kermat" kasvisrasvoista ja kevyitä jne. Juomana vesi tai maito.

Välipalana syön hedelmiä: Omenaa, mandariinia, banaania jne. Joka päivä. Juon vettä.

Päivällinen on myös normaalia kotiruokaa, viikonloppuisin teen "hyvää ruokaa", johon käytän kermaa ja kerran viikossa käydään ulkona syömässä, jolloin otan myös jälkkärin. Muuten meillä syödään makeaa vain viikonloppuisin ja silloinkaan en vedä sitä kaksin käsin. Ei tee mieli, yrjöttää ajatuskin kokonaisesta karkkipussista tms. En ole koskaan pystynyt syömään makeaa paljoa kerralla, mielummin ruokaa. Ja annoskoot ruokaillessa on reiluja. Juomana vesi tai viikonloppuisin lasi viiniä.

Iltapalaksi syödään viikonloppuisin miehen kanssa jotain hyvää, esim mozzarella tomaatti basilika-salaattia oliiviöljyllä ja mustallapippurilla tai katkaraputäytteisiä avokadoja sitruunapippurilla tms.

Nyt arki-iltapaana parhaillaan edessä mandariini, täysjyvämuroja ja vähäkalorista vadelmakeittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Ainakin karkkipussi päivässä.

Vierailija
4/4 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175cm pitkä ja paino aina siinä 60kg kieppeillä. Syön kaksi lämmintä ateriaa päivässä, mielestäni aika normaalikokoisia. Hedelmiä (ja vihanneksia) syön aika paljon, ehkä se on yhteinen tekijä minun ja edellisten vastaajien kesken. Vaikka olen todella perso hyvälle ruoalle (ja sekä makealle että suolaiselle), mulle olisi painajainen, jos en saisi syödä päivittäin hedelmiä ja vihanneksia.