Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rytmihäiröitäkö, vaaratontako? Onko kokemuksia..

Vierailija
27.10.2009 |

Millaisia rytmihäiriöitä on teillä, itsellä ollut 3 viikona ajan epänääräisiä muljahduksia silloin tällöin, joskus kerran päivässä joskus useammin.

Inhottavan tuntuisia, niinkuin kurkussa muljahtaisi jotain, kanssasisaria. Mitä tutkimuksia sinulle on tehty?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muljahteli mullakin 3kk useita kertoja minuutissa. Sitten todettiin kilpparin vajaaatoiminta.

Vierailija
2/12 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomennan sit tuon Häppä-sanan kun sen kirjoittaja ei sitä tehnyt: Häppä=viina. Taidan olla samalta suunnalta kotoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekg ja rintakuva otettiin, niissä ei näkynyt mitään. Mutta löytyi sitten verikokeista kilpirauhasen vajaatoiminta, joka niitä aiheutti. Selvästi rytmi on tasaantunut sittemmin, mutta lääkitystä kuitenkin vielä haetaan.

Vierailija
4/12 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rytmihäiriöitä kun otan häppää. Inhottavan tuntuisia, mutta ei voi mitään. Kai ne raadon hakee tutkittavaksi, jos menee pahaksi.

Vierailija
5/12 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lääkärillä, sain heti ajan kun kuvasin oireet. Ottivat käyrän ja siihen saivat muutaman muljahduksen. Olivat vaarattomia, kilpirauhasarvot tarkastettiin varmuuden vuoksi.

Sain jotain pillereitä, jotka helpottaakin silloin, kun muljahtelee liikaa. Kai ne jotain beetasalpaajia on. Rauhoitti kyllä jo tieto, että on vaaratonta.

Mulla stressi, unettomuus ja kahvi aihetuttaa tuota muljahtelua, sen olen nyt oppinut ja kahvin jättänyt melkein kokonaan pois.

Mutta käy ihmeessä lääkärillä tarkistamassa tilanne. Et hermoile enempää, kun todennäköisesti ihan vaaratonta. Nyt olen kuuullut, että monilla tutuilla sama vaiva.

Vierailija
6/12 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ne on vaarattomia, vaikka niitä oli tuhansia päivässä ennen lääkitystä. Lääkityksen kanssa jää noin sataan päivässä.

Vierailija
7/12 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis 3 viikon aikan olen teidopstanut ehkä 20-30 muljahdusta. Kahvi , väsymys yms. lisäävät niitä. Niin ja mul on kansa niskat jumissa.

Vierailija
8/12 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä pukkaa kylmää hikeä. Jos oon poltellu tupakkia ja syöny salmiakkia. Lääkäri kieltänyt molemmat multa. Henki kuulemma lähtee jos en lopeta. Aina silloin tällöin saatan ostaa pussin tai askin ja sitten sattuu..

Vierailija
9/12 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin kokeissa ja päivystyksessäkin, kun luulin kuolevani sydänkohtaukseen...

Ja kilpirauhasen vajaatoiminta oli! Nyt on aloitettu lääkitys, kotona olen vielä että alkais vaikuttaa kunnolla. Vielä vaimeeta sydämmentykytystä, mutta paljon jo helpannut.

Mietittiin että voisi olla stressiä ja mietin jo että olen todellakin "päästä sekaisin", jos näin pahat oireet tulee. Oli helpotus tämä diagnoosi.

Vierailija
10/12 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae beetasalpaajaa lääkäriltä ap

Vierailija
11/12 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta loppui ku seinään ku lopetin yhdistelmäpillerit...

Vierailija
12/12 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä on satoja tai tuhansia niin kuin jollakin vastaajalla, niin sitten on beetasalpaaja tarpeen.