koska viimeksi tervehdit työpaikkasi siivoojaa?
Kommentit (12)
vuodenvaihteessa kun olin viimeistä päivää töissä :/
Siivoojia minulla on tapana tervehtiä, harva kuitenkaan vastaa.
aina tervehdin kun ensimäistä kertaa sille päivää näen, eikös se kuulu hyviin tapoihin?
Ei jostain syystä näytä pitävän minusta. Kun tulin töihin tervehdin joka päivä, mutta aina sain joko hyvin vaivautuneen vastauksen tai nyrpistysilmeen. Työkavereitani kyllä tervehtii. En ymmärrä miksi ei pidä minusta, olenko tehnyt jotain sellaista väärää mitä ei sulata?
Vahtimestaria tervehdin päivittäin.
mitään me ei kyllä ikinä jutella kun ei ole yhteistä kieltä.
tai missään muuallakaan moikattavia ammatin perusteella! Ihan samalla tavalla tervehdin lomakohteessa siivoojia jne
Toivotin itselleni hyvää huomenta ja kehotin hommiin.
ei ole viimeaikoina näkyny kun ei ole tullut tehtyä niin pitkää päivää että siivooja olis vielä tullu toimistolle...
Joskus olen vaihtanut muutaman sanankin, entisen työpaikkani siivoojan kanssa rupattelin pitkäänkin, nykyisen työpaikan siivoojat eivät ole kovin puheliaita.
Eikö ihmisiä ole yleensä tapana tervehtiä???
Kysyy itsekin siivooja? Outoja tällaiset jutut. Itse siivoojana tervehdin kaikkia jotka vain näen ja kaikki kyllä tervehtivät minua. Hei palstaa lukee siivoojatkin! Jotka muuten ovat myös ihan tavallisia ihmisiä, äitejä ja vaimoja.
Olen myös mies kollegoita tavannut. Perheellisiä miehiä heissäkin.
Ja PÄIVÄÄ KAIKILLE!
Jään myös usein juttelemaan hänen kanssaan
Tulen aina niihin aikoihin töihin, kun hän siivoa osastollamme. Juttelemme usein niitä näitä.