mielipiteitä...
Eli, minä kotiäiti,3 lasta ja ukko töis.Sanoin anopille eilen että appi ja mun mies vois mennä matsiin ens lauantaina (anoppi määrää KAIKEN niillä).Nyt appi soitti että ei ne voi mennä matsiin lauantaina KUN ON PYHÄINMIESTENPÄIVÄ!!!Ja sanoi että voivat mennä seuraavana launtaina,et silloin ei oo mitään....En sanonu mitään, mut sillon on mun synttärit! Mutta TIETENKIN pyhäinmiestenpäivä tärkeempi ?!?
Kommentit (11)
luin jostain että silloin muistellaan kuolleita pyhiä ja sukulaisia...no eikö olis parempi muistella vaimoa/miniää hänen syntymäpäivänä, kun on vielä hengissäkin?!
Jollei, niin onko appi sitten myös sitä mieltä ettei le esim. sopivaa mennä silloin matsiin? Jos ei perinteitä ja apen mielestä ok, niin en kyllä oikein ymmärrä. Paitsi jos anoppi on hillitön pirttihirmu niin siinä ei appi paljon mahda asialle. Vietätte tietysti sinun synttäreitä kuten olette suunnitelleet, eikä miehesi silloin mene matsiin. Paitsi jos teillä ei ole sille päivälle synttäreistä huolimatta ohjelmaa juuri matsiin aikaan, niin eikö voisi silloin ihan hyvin mennä matsiin?
anoppi varsinkin uskovainen, mutta tämä et ens la ei mitään ja matsiin on jotain anopin vittuiluja kai.hyvin tietävät että muksut leipovat sillon kakkua, vanhin tyttö askartelee mulle jotain kivaa ym, et kyllä anoppi tietää että se lauantai on "buukattu"..
sun syntymäpäiväsi?
Ei aikuiset ihmiset muista toisten aikuisten ihmisten syntymäpäiviä. Eihän niitä edes juhlita ennen kuin on tasavuosikymmeniä yli 50 tai vuosia yli 90.Jos sä nyt sitten haluaisit, että sun synttäriä jotenkin erikseen juhlistettais niin minust aolisi ihan perusasia SANOA siitä ennen kuin alkaa närkästellä.
nämä appivanhemmat muistavat kyllä KAIKKI synttärit,nimpparit ym..ja ollaan me oltu ukkoni kanssa jo 12v yhdessä ja 8v naimisissakin...
joku jo kirjoittikin, tämä on vaan vittuilua anopiltasi!
aina tekosyitä. En ymmärrä, miks tällaisia turhia juhlapäiviä pitää olla, miksei sitten oo pyhäinnaistenpäivää tasa-arvon nimissä? Miehet ei oo sen pyhempiä kuin naisetkaan!