Taidan jättää nyt leikki-ikäisten kerhot väliin
siihen saakka, kun saan itse (olen raskaana) SI-rokotteen. Lapset ovat itse jo olleet mukana rokotustutkimuksessa ja verikokeista on todettu, että heille on muodstunut vasta-aineita.
Asutaan Turun seudulla. Mitä te muut teette?
Kommentit (6)
koko perhe kellariin siksi aikaa että kaikki taudit loppuvat. Onneksi on varattu hyvin kuivamuonaa niin pärjätään ja nettikin löytyy, pääsee tänne juoruileen.
Kellään toisenlaista näkemystä? Ajattelin tosiaan sitä aikaa, että odottaisin itselle rokotteen ja sitten pari viikkoa sen jälkeen, että vasta-aineet ovat kehittyneet. Viimeinen raskauskolmannes menossa.
tekisin varmaan itse samalla tavoin jos olisin raskaana
Eiväthän he sitä tautia silloin kotiin tuo, olettaen että rokotus toimii. Sittenhän et voi mennä itse kauppaan etkä mihinkään muuallekaan jos ton asenteen otat.
9. kuukaudella raskaana, enkä ole vielä saanut rokotusta. En muuten tajua, miten kauan tähän menee aikaa!!!!! Ei raskaana olevia nyt NIIN paljon ole, varsinkaan viimeisellä kolmanneksella olevia.
Pysyttelen aika piekälti kotioloissa. Esim. kauppakeskuksiin en enää mene.
Minä taas ajattelen, että jos mun on tarkoitus kuolla sikainfluenssaan, minä en sille mitään voi. Enkä todellakaan ala pakoilla normaalielämää, vaikka pikkiä en saakaan - viimeiseen ryhmäänhän sitä terveenä kuulutaan.
Paras ja turvallisin suoja on käsienpesu. Ei desinfiointiaineet (niillä pöpöt vain liimataan käteen tiukemmin). Käsien pesu aina kotiin tullessa, niin aika varmaan on, että terveenä pysytään :)