Kuinka moni aikoo yrittää vauvaa alulle vuonna 2009? :)
Täällä nousee yksi käsi... hirvittää kyllä vähän, mutta ei tätä enää voi loputtomiin siirtääkään... 3. lapsi kyseessä.
Kommentit (20)
Esikoinen kyseessä. Takana yks km.
Ensimmäinen kyseessä. Tämän vuoden annan vielä miehelleni "armonaikaa", jos ei vieläkään kypsy ajatukseen, se on vain vaihdettava miestä :(.
Kolmas lapsi toiveissa....yritys aloitetaan viimeistään marraskuussa=)
ollaan täs kanssa jo yritykset alotettu, saa nähdä kuinka käy =) toinen lapsi kyseessä...
eka sai alkunsa alkionsiirrosta, mietitään kovasti nyt kuinka pian pitäisi mennä toiseen siirtoon vai odotellaanko vielä ja yritetään "luonnollisella menetelmällä". Esikoinen nyt 11kk.
Vihdoin ja viimein. Vuosien vauvakuume. Esikoinen kyseessä. Joudun kyllä odottamaan vielä yrityksen aloittamista loppukesään, mutta silti on ihanaa ajatella, että tänä vuonna saan ehkä olla jo raskaana!!
Esikoinen nyt 3v, häntä yritimme aikoinaan yli 3vuotta ja hänen syntymästään saakka olisi toinenkin ollut tervetullut.
Toista yritetty viime sunnuntaista alkaen. Olen jo 39 v!
Mun täytyy kyllä löytää se tuleva isä ensin.
vain suinkin suostuu, niin ekaa lähdetään yrittämään vielä tän vuoden puolella. Ei ehkä ihan tammikuussa vielä kuitenkaan. Odottavan aika on pitkä, ja odottamattomankin...
Mutta onnistumisen varaan en kyllä laske. Meidän kaksi lasta on saatu hoidoilla ja pakkasessa olisi kahteen yritykseen alkioita. Kolmas lapsi olisi ihana, mutta kaksikin on enemmän kuin ikinä uskoin saavani.
Vuodelle 2008 lapsi jo on, ja nyt on tarkoitus yrittää viimeistä ja kuudetta vuodelle 2009=)
kunhan saan työvuorot alkuvuodelle tietooni hakeudumme tutkimuksiin.... =(
tosin on yritelty jo koko viime vuosi. Toinen lapsi toiveissa, esikoinen 3,5v.
Täällä nousee yksi käsi... hirvittää kyllä vähän, mutta ei tätä enää voi loputtomiin siirtääkään... 3. lapsi kyseessä.
Meillä myös 3. kyseessä mutta hirvittää moni asia...ihan samoin kuin sinulla ap:) Ei voi loputtomiin enää siirtää....
Vauvaonnea kaikille:)
mulle myös kolmas, miehelleni eka. Yksi km takana