Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tähän pinoon,jotka EI OTA SI-ROKOTETTA.ITSE/LAPSI

Vierailija
27.10.2009 |

ja kertokaa syyt myös.

minä aloitan:

minä 34v,en ota.

lapset 18v ja 4v. eivät myöskään ota.

syy:rokotetta ei ole tutkittu tarpeeksi.

sairastetaan se sikatauti,jos osuu kohdalle ja sillä sipuli.kyllä se ohi menee. toisin kuin rokotuksen haittavaikutukset,mm. mahd. neurologiset sairaudet.

muita?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota siihenkään

Vierailija
22/58 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pandemiarokotetta ei ole aikaisemmin tutkittu tai käytetty raskaana olevilla. Se ei kuitenkaan sisällä aineita, joilla tiedettäisi olevan mutageenisia tai teratogeenisia vaikutuksia. Eläinkokeissa rokote ei ole aiheuttanut haitallisia vaikutuksia raskauden kulkuun."

"Eläinkokeissa rokote ei ole aiheuttanut haitallisia vaikutuksia raskauden kulkuun."

Katsotaan mikä tilanne sitten on kun ihmiskokeita on tehty tarpeeksi ja nähdään vaikuttaako / ei vaikuta raskauden kulkuun ihmisillä kuten eläimillä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikainfluenssasta?

Vierailija
24/58 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että ne sivuvaikutukset heti näkyy?? Rokotteissa käytetään tehosteena mm. eläinten syöpäsoluja, jotka voivat aiheuttaa syöpää myös ihmisissä. Ja tässä kys. rokotteessa on jotain 'uutta' superboosteria että kehittää vastustuskyvyn äkkiä. Ei ole samanlainen kausi-flu-rokotteen kanssa.

tehosteena käytetty eläinten syöpäsoluja?

Vierailija
25/58 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pandemiarokotetta ei ole aikaisemmin tutkittu tai käytetty raskaana olevilla. Se ei kuitenkaan sisällä aineita, joilla tiedettäisi olevan mutageenisia tai teratogeenisia vaikutuksia. Eläinkokeissa rokote ei ole aiheuttanut haitallisia vaikutuksia raskauden kulkuun." "Eläinkokeissa rokote ei ole aiheuttanut haitallisia vaikutuksia raskauden kulkuun." Katsotaan mikä tilanne sitten on kun ihmiskokeita on tehty tarpeeksi ja nähdään vaikuttaako / ei vaikuta raskauden kulkuun ihmisillä kuten eläimillä...

Eikä moni muukaan ja silti ei aio ottaa rokotetta. Syy? Perusteettomat huhut?

Vierailija
26/58 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten sitten tää Pandemrix -made in china -rokote. Ei ole edes hyväksytty USAssa.

Vierailija
27/58 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai syöpä sairasta ihmistä suomessa jos rokotteen ottaa.onkohan vara tällaisella leikkiä

Vierailija
28/58 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka ottaa rokotteen kuolee ja tahallaan valloille päästetty SI-virus hoitaa toisen osan.

Jeah!

Vierailija
29/58 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen tekee mitä parhaakseen näkee.katsotaan 100 vuoden päästä kasvoiko kärsä jollekin keskelle otsaa vai kuoliko hoitamattomuuteen.sit ku vielä vatopäät kirjoittaa jostain salaliittoteoriosta niin huh huh on tainnu jäädä oikeesta lääkkeet ottamatta

Vierailija
30/58 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

LApset 5kk 3v 5v

Olen perehtynyt tarpeeksi luonnon muiaisiin hoito-ja parannuskeinoihin joten uskosin, että selivämme taudista melko lievänä jos se saattuu iskemään.

LApsilla ei mitään muitakaan rokotuksia

Vierailija
31/58 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 28v.raskaana viikolla 35 ja hoitaja ammatiltani, mies 29v. lapset 7 ja 9v.

En näe järkeä ottaa flunssan takia vähän tutkittua rokotetta

Vierailija
32/58 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahvat epäilyt että rokotteeseen on menehtynyt ruotsissa jo 3.

kun taas: rokotteeseen ei kukaan ole kuollut.

Vierailija
33/58 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tavallinen influenssa rokote.

Samanlainen ja samalla tavalla tehty rokote se on kuin muutkin influenssarokotteet.

Vierailija
35/58 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.andersnilsson.name/2009/11/en-gravid-tjej-dod-efter-vacciner…

näitä piikin jälkeen kuolleita ei varmaa koskaa tulla todistamaan että ne kuoli piikkiin, liekkö etes tutkitaa tai kerrotaan isoon ääneen mediassa.

Vierailija
36/58 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut sitä mieltä, että en ota rokotetta. Nyt voisin ehkä pikkuhiljaa ottaakin. Ei niiden kuolemantapausten takia, vaan sen takia, että koekaniineja on ollut jo aika paljon (jo 100 000 suomalaista?). Kun tarpeeksi on testattu, niin kyllä minäkin sitten... ehkä tämä suomalaisten määrä riittää jo.

En ole mitään päättänyt, koska emme ole riskiryhmää eikä päätöstä tarvitse vielä tehdä.

Vierailija
37/58 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nuoremmat lapset rokotettaan miehn tahosta:(

Itse en olis heillekään roktoetta ottanut, sillä olemme kaikki perusterveitä eikä meillä ole koskaan kukaan sairastanut edes kausi-influenssaa! Muuten meillä sasirastetaan todella vähän...

Itse en ota /en olis rokottanut lapsianikaan juuri siksi etttä tuosta rokotteesta ei tiedetä tuon taivaallista!! Mistäs sen tietää mitä "sivuvaikutuksia" sillä onkin tulevaisuudessa lasten elämään?

mutta meillä nyt siis miehen "käskystä" näin:(

Vierailija
38/58 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen ilmenevät ulkonaliikkumistarpeet käsittelen hakemisjärjestyksessä 15.6.-20.6.2010 ja 05.09.-10.09.2010.

Vierailija
39/58 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 37, lapset 9 ja 9 kk

Liian vähän tutkittu rokote. Arveluttaa mahdolliset sivuvaikutukset vuosien kuluessa.

Mikäli SI tulee, tietysti ollaan tutka herkkänä ja sitten hoitoon.

Vierailija
40/58 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perehtynyt tarpeeksi luonnon muiaisiin hoito-ja parannuskeinoihin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän