Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa tätä bulimiaa.

Vierailija
26.10.2009 |

En tiedä, mitä tekisin :(

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että millaisessa terapiassa olet käynyt, kuinka usein ja kuinka pitkään?

Minä olen siis käynyt noin seitsemän vuotta ja alussa usean vuoden 2-3 kertaa viikossa. Se vaatii aika kovaa työtä ja suurta sitoutumista terapiaan, että selviää. Minä siis olen se, joka taisteli sen vajaan kymmenen vuotta ennenkuin pääsin kuiville bulimiasta.

Pahoittelen kritiikkiä, mutta Painonvartijat ei ole terapiaa, joka vaikuttaisi syömishäiriön taustalla oleviin kokemuksiin, sinun psyykeesi tai käyttäytymismalleihin. On hyvä, jos se toistaiseksi pitää ahmimisen kurissa, mutta mekanismia se ei poista. Minusta siinä vaihdetaan addiktio / neuroosi toiseen: lasket pisteitä kuin anorektikko kaloreita.

Se, että olet vastikään "joutunut" väkivaltaiseen suhteeseen kertoo siitä, että sinulla on psyykessäsi vaurioita joihin mikään Painonvartijat ei tehoa. Hakeudu sinne terapiaan ja koita todella vihdoin selvittää mikä menneisyydessäsi mättää. Aiharva joutuu mihinkään suhteeseen, useimmat meistä tiedostamattaan valitsevat niitä väkivaltaisia juoppoja tms.

Edelleen toivotan voimia, etenkin menneisyytesi kohtaamiseen. Terapiaksi ei riitä kerta kuussa tai välttämättä edes kerta viikossa, kun on pahasti syömishäiriöinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi