Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko eron, jos mies kävisi huorissa reissullaan ja saisi HIV-tartunnan?

Vierailija
26.10.2009 |

Vai antaisitko anteeksi, tukisit ja (lopulta) hoitaisit sairasta?

(Jos ajatellaan HIV-tartuntoja nykytilanteessa, jossa ei ole parannuskeinoa olemassa, tulevaisuudestahan ei voi tietää.)

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma miehenikin oli niin ehdottomasti pettämistä vastan, kun tavattiin, mutta 6 vuoden jälkeen petti, että eipä sitä voi koskaan tietää. Ja tyhmä on se, joka luottamuksen vie, ei se joka luottaa. Naapurissa asuu luxushuora, jolla ei ole koskaan ollut tauteja ja vaatii aina sen kortsun, että kyllä se on suurempi riski saada tauti ei-ammattilaiselta.kortsu riittää, jos sitä osaa käyttää.

Vierailija
22/42 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hoitelisin" miestä siihen malliin että katuisi joka päivä syntymäänsä. Kiduttaisin kaikilla mahdollisilla tavoilla.

Voi olla että mies haluis erota musta...

Häh häh hää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettämistä anteeksi vaikkei hiviä saisikaan. En oleta että minullekkaan annettaisiin anteeksi niin itsekäs ja kauhea teko.

Vierailija
24/42 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voisi antaa anteeksi, että riskeeraa minun ja lasten terveyden tuolla tavalla. Kaikki huorissa kävijät kyllä tietävät, että HIVin riski siinä hommassa on. ja ennen kuin HIV alkaisi oirehtimaan olisi mies mahdollisesti tartuttanut jo vaimonsa ja lapsensa.

Vierailija
25/42 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette muuten uskokaan, kuinka moni teidänkin ketjuun vastanneiden miehistä on käynyt maksullisilla!

Vierailija
26/42 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä kun on kaikenlaisia tauteja niin kyllä se on ihan itse aiheutettua, joten äijä sais lähteä....

Vierailija
27/42 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajoissa huomattu HIV-tartunta ei ole mikään kuolemantuomio enää nykypäivänä. Lääkkeet ovat todella tehokkaita ja tartunnan saanut voi elää ihan normaalia elämää.

Ongelmia tulee sitten, jos lääkkeiden teho alkaa laskea, niistä tulee kovia sivuoireita tai HIV pääsee muuntumaan aidsiksi.

Vierailija
28/42 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä sitä ajattelin, että miehestä tulisi ns. hyljeksitty, ei enää juurikaan mahdollisuutta normaaliin perhe-elämään yms. Vaikeampaahan se on erota, jos tietää, että vie toiselta sen viimeisen mahdollisuuden onneen. Onko oikein, että yksi virhe voi viedä KAIKEN.

Siitä huolimatta todennäköisesti hakisin (ainakin asumis)eroa itsekin. Miehen tuntien hän tosin vetäisi itsensä jojoon, eli leskeksi joutuisin.

ap

Vierailija
29/42 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

levittäminen ole enää nykyään tapon yritys vaan törkeä pahoinpitely. Lääkkeet kehittyneet, joten helposti elää pitempään kuin esimerkiksi viruksen aiheuttaman aivokalvontulehduksen saanut.

Vierailija
30/42 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsekin olen tietoinen, että puhutaan jopa kymmenistä vuosista. Kuitenkin HIV varmasti näkyy arjessa ja siitä täytyy huolehtia esim. lääkityksen ja seurannan muodossa.

Mietinkin sitä, löytyykö täältä naisia, jotka voisivat antaa anteeksi tällaisen teon ja tukea/hoitaa miehiään vuosikymmeniä AIDSin kehittymiseen ja kuolemaan asti?

ap

Vierailija
31/42 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiv huomataan testeissäkin yleensä vasta kuukausia tartunnasta, ja ilman testejä vasta vuosien kuluttua, joten vaimolla on se luultavasti myös. Ja silloin vaimo jatkaa kyllä miehen rinnalla, vaikka vähän harmittaisikin. Parempi sairastaa hiviä kaksin kuin yksin.

Vierailija
32/42 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselet ja kommentoit?

Vierailija
33/42 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo pelkästään siitä että käy huorissa.

pitäiskö sitten jäädä säälimään että sai taudin?

Vierailija
34/42 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Eikös vihkivaloissa kuitenkin sanota, että myötä- ja vastoinkäymisissä aina kuolemaan asti?

ja vihkivaloissa sanotaan myös ennen sitä, että osoitetaan uskollisuutta puolisolle. Eiköhän koko avioliiton perusta ole se, että voi luottaa puolisoonsa - eikä se että nussitaan ympäriinsä jos huvittaa. miten vinoutunut käsitys ihmisillä nykyään on parisuhteesta? miksi sitten olla parisuhteessa jos nussitaan muualla?

Vierailija
35/42 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aihe jäi vaan vähän kaivelemaan mieltä, koska olen menossa piakkoin naimisiin ja yritin tosiaan miettiä tilanteita, joissa ottaisin välittömästi eron. Naimisiin menevät kun tunnetusti kokevat, ettei tällaisia tilanteita voi missään tapauksessa tulla. :) Mielenkiinnolla siis luen muiden vaimojen vastauksia.

ap

Vierailija
36/42 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain tapaturmaisesti, mutta jos olis pettänyt mua huoran kanssa ja sitä kautta saanut niin!!!!!!Kyllä sais ukko kenkää! Eroaisin muutenkin tuosta ja vielä jos hivin saisi, niin..ei löytyis ymmärrystä.

Vierailija
37/42 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa suojaamattoman seksin vieraan kanssa noinkin kohtalokkain seurauksin, mutta en missään nimessä voisi elää miehen kanssa, jolle naisen keho on kauppatavara. Miehen arvomaailma ja käsitykset seksuaalisesta läheisyydestä olisivat siinä tapauksessa korjaamattomassa ristiriidassa omani kanssa. Naista rahalla ostettavana oman nautinnon välikappaleena käyttävä ala-arvoinen otus ei minun silmissäni ole mikään mies.

Vierailija
38/42 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa suojaamattoman seksin vieraan kanssa noinkin kohtalokkain seurauksin, mutta en missään nimessä voisi elää miehen kanssa, jolle naisen keho on kauppatavara. Miehen arvomaailma ja käsitykset seksuaalisesta läheisyydestä olisivat siinä tapauksessa korjaamattomassa ristiriidassa omani kanssa. Naista rahalla ostettavana oman nautinnon välikappaleena käyttävä ala-arvoinen otus ei minun silmissäni ole mikään mies.

Vierailija
39/42 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on useampi henkilö kuin minä ja minun mies, sillä silloin ei olisi enää mielestäni parisuhdetta mitä jatkaa, jos seksiä harrastetaan muidenkin kanssa. Seksiä on meillä ainakin 3-5 kertaa viikossa, mutta halut menisi kyllä kokonaan, jos osoittautuisi, etten sitävertaa tuntenut elämänkumppaniani...

Vierailija
40/42 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette muuten uskokaan, kuinka moni teidänkin ketjuun vastanneiden miehistä on käynyt maksullisilla!

mutta tiedän ettei minun mieheni ole käynyt huorissa. Asiasta on useamminkin juteltu, koska hänen työkaveripiirissään tuo on työreissuilla todella yleinen tapa. Mies itse vaan pitää huoria niin likaisina ja tautiriskiä suurena, että ei voisi ajatellakaan käyvänsä huorissa.

Toisaalta melkoista tekopyhyyttä tuokin, koska miehelläkin on ollut näitä yhedn yön panoja vaikka kuinka, ja ei ne kaikki ei-maksullisetkaan automaattisesti niin puhtaita ja taudittomia ole. Mutta toki olen minäkin sitä mieltä, että huorilla tuo HIV-riski on todella paljon suurempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän