Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tilitti lauantaina

Vierailija
26.10.2009 |

oli jossain työpaikan virkistys-illanvietossa, tuli 23 aikaan pikkaisen humalassa. Oli tilityspäällä, ja sanoi, että meillä on se ongelma, että me tulkitaan toisia ihan väärin. Mä kuulemma tulkitsen väärin jotkut hänen jutut, hän oikeasti rakastaa mua yli kaiken ja haluaa mun kanssa seksiä. Mä oon tulkinnut etten kiinnosta enää yhtään :-/.

Hän on kuulemma tulkinnut, että mä en enää rakasta. Ja tajunnut nyt, että se on ihan väärin.

Hän kuulemma varaa nyt meille risteilyn ja omat vanhempansa lastenvahdiksi.

Lähtiskö tästä nyt uusi alku... vähän vielä oon skeptinen, että varaako.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sua rakastaa, mutta useimpien miesten on niin vaikea puhua tunteistaan. Antakaa toisillenne aikaa ja tutustukaa uudelleen toistenne hyviin puoliin. Tsemppiä teidän suhteeseenne!

Vierailija
2/11 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä ja omista kahdenkeskisistä viikonlopuista. Mutta hänen mielestä onollut tyhmää haluta leikkiä lapsetonta paria, jos on myös lapset (5 ja 3) halunnut, niin pitää jaksaa hoitaakin ne.

Jään siis odottamaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun miehesi on tajunnut jotain hyvin oleellista avioliiton hyvinvoinnin kannalta.

Tuohan se ongelma monissa avioliitoissa ja muissakin ihmissuhteissa on, että ihmiset olettavat asioita omalla tavallaan ja sitten vastaiskevät näiden oletusten (jotka voivat olla aivan päin prinkkalaa) perusteella.

Ihmiset kun uskaltaisivat kysyä suoraan ja vastata rehellisesti, niin näitä olettamisia ja omia tulkintoja ei tarvittaisi.

Vierailija
4/11 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies puhuu tunteista ja teidän liitosta (ottanut muutaman, so what). Vaikka ei risteilyä varaiskaan (vaik kyl pitäis kun luvannut), niin uuden alun lupauksin. teillä voi olla edessä suurenmoinen elämä, kyyneleinä, helminä. Vau!

Vierailija
5/11 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei oo kuitenkaan kaatokännissä ja puheestakin sai selvää.

En usko, että selvinpäin olisi ruvennut puhumaan edes, jos ei olisi vähän rentoutunut. Hänellä on ollut raskas vuosi töissä, mulla alkoi työt syksyllä. Koko vuoden on tuntunut että mä oon vaan joku huoltojoukot ja purkuastia (siis pahan mielen, kun yt-lotto on ollut käynnissä).

Ehkä varaa, toivon niin. Sanoin kyllä sunnuntaina, että mulle käy muukin kyllä, joku kylpylä tai hotelli, jos ei välttämättä halua risteilylle talvimyrskyyn.

Vierailija
6/11 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun järrikkä ei tajua tuota, vaikka sanon ihan suoraan.

Vierailija
7/11 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaimo/tyttöystävä puhuu asiasta ensin aikansa ja saattaa jopa naputtaa, mutta asiaan ei tule muutosta. Apropoo jonkin ajan päästä mies puhuu samasta asiasta ihan kuin ois itse sen just hokannu =) Toivottavasti teillä malli nyt muuttuu hiukan parempaan suuntaan, meillä oli hiukan samansuuntainen tilanne ja kun mies "hokas" asian muka ihan itse on homma oikeesti muuttunu parempaan suuntaan. Tsemppiä sinne.

Vierailija
8/11 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti: jätti luultavasti baari-illan kokonaan väliin tullakseen kotiin sinun luoksesi ja kertoakseen että rakastaa sinua :) Nauttikaa risteilystä. Ostahan matkalle mukaan jotain uusia alkkareita.

oli jossain työpaikan virkistys-illanvietossa, tuli 23 aikaan pikkaisen humalassa. Oli tilityspäällä, ja sanoi, että meillä on se ongelma, että me tulkitaan toisia ihan väärin. Mä kuulemma tulkitsen väärin jotkut hänen jutut, hän oikeasti rakastaa mua yli kaiken ja haluaa mun kanssa seksiä. Mä oon tulkinnut etten kiinnosta enää yhtään :-/.

Hän on kuulemma tulkinnut, että mä en enää rakasta. Ja tajunnut nyt, että se on ihan väärin.

Vierailija
9/11 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö oo parempi ilman...?

Vierailija
10/11 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillä oli jotain liikuntoa ja sitten menivät syömään ja hän alun perin aikoi tulla kyllä ennen puolta yötä. Ei hän yleensäkään oo noissa aamuyöhön asti. Hän on esimies ja häipyy kaikista firman juhlista ennen kuin alaiset tulee liian känniin :-).

Joo, aattelin ostaa jonkun kivan yöpaidan ja siihen sopivat hyvin epäkäytännölliset ja nätit alusvaatteet :-).

ap

Mieti: jätti luultavasti baari-illan kokonaan väliin tullakseen kotiin sinun luoksesi ja kertoakseen että rakastaa sinua :) Nauttikaa risteilystä. Ostahan matkalle mukaan jotain uusia alkkareita.

Vierailija
11/11 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se vaatii sen miehen oman aloitteen...

Toivotaan että meilläkin lähtee tästä uusi nousu.

Ei tää nyt ihan jamassa oo silleen, että rakkautta on kuitenkin vielä.

että vaimo/tyttöystävä puhuu asiasta ensin aikansa ja saattaa jopa naputtaa, mutta asiaan ei tule muutosta. Apropoo jonkin ajan päästä mies puhuu samasta asiasta ihan kuin ois itse sen just hokannu =) Toivottavasti teillä malli nyt muuttuu hiukan parempaan suuntaan, meillä oli hiukan samansuuntainen tilanne ja kun mies "hokas" asian muka ihan itse on homma oikeesti muuttunu parempaan suuntaan. Tsemppiä sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän