Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva kun Satu tuomisto rahastaa nyt ystävänsä kuolemalla!

Vierailija
26.10.2009 |

Nykyaikana mikään ei ole pyhää.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko laittaa linkkiä?

Vierailija
2/21 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luetko kakkonen uutisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein lööpin arvoinen. Kyllä varmaan kolhaseen pojan perhettä hieman syvemmältä. Jotenkin todella ällöttävää, että se eukko on aina naamansa kanssa ip-lehtien kansissa. Tahditonta.

Vierailija
4/21 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tollanen otsikointi, satu tuomiston maailma romahti, kyllähän se romahti nikon perheelläkin eikä ole naamansa kanssa ip lehtien kansissa.

Vierailija
5/21 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivälehdet nyt kun eivät kuitenkaan haastateltavilleen mitään maksa...

Vierailija
6/21 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikoita voidaan tehdä vaikka hän olisi vastannut puhelimeen että en halua kommentoida tätä surullista asiaa.

Vierailija
7/21 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivälehdet nyt kun eivät kuitenkaan haastateltavilleen mitään maksa...

tosissasko sä luulet että ilmaiseksi ne niitä juttuja sinne antaa???

Vierailija
8/21 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltapäivälehdessä (sekä IS että IL). Eivät maksa kuin poikkeustapauksissa. Ihan oikeesti.

Vierailija
9/21 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen antanut jutun il, ja tunnen useita jotka myös antaneet jutun, ja saimme maksun.

Vierailija
10/21 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haastatella ja silti niistä tehdään juttuja!

Joidenkin kummin kaiman kaverin juttujen perusteella.

Vierailija
11/21 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luetko kakkonen uutisia?

Näin myös kuvan Satu Tuomistosta ja otsikon kuinka ystävän kuolema mursi hänet.

Kertoisitko minulle kuinka hän rahastaa?

2

Vierailija
12/21 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en mä siitä rahaa saanut.

Vierailija
13/21 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku lehti voi joskus maksaa jostain mehevästä jutusta johon saa yksinoikeuden, mutta tuollaisista perusjutuista ei mitään makseta. Eli en myöskään ymmärrä että miten niin rahastaa. Ja todennäköisesti tässäkin on taas niin, että lehdet soittaneet Tuomistolle, joka antanut sitten kommentin, ja siitä tehty lööppi. En ole lukenut juttua, joten tämä vaan arvaus, näin menee yleensä.

Vierailija
14/21 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikka vastannut ettei halua puhua ko. asiasta kun on niin raskas juttu. Lehti tekee sitten itse ison jutun siitä, että sadulla on vaikeeta!

Vierailija
15/21 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Tuomisto elää julkisuudesta. Kyllähän tässä sikäli rahastetaan, että saadaan oma naama lööppiin ja julkisuusarvoa nostettua. Toimittajille voi aina sanoa, että en halua että minusta tehdään tämän aiheen tiimoilta juttua ja esim. korostaa että haluaa kunnioittaa perheen surua tms.- Tuomiston tasoisen julkkiksen pyyntöä kyllä noudatetaan koska lehdet haluaa saada häneltä haastatteluja myöhemminkin.

Vierailija
16/21 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuva on ihan "laillinen" kuva ja asia lööpissä on edes suurinpiirtein niin, kuin Tuominen on sen sanonut (esim. puhelimessa sanonut toimittajalle äkkiä, että ei halua kommentoida koko juttua, kun se on niin arka), niin ei tuossa ole mitään, mitä julkkis voisi kieltää käyttämästä. Kurjaa sinänsä.

Vierailija
17/21 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, rahastaa ja rahastaa, mutta ainakin saa naamansa tälläkin asialla lehteen!! Ärsyttävä muija.

Vierailija
18/21 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, rahastaa ja rahastaa, mutta ainakin saa naamansa tälläkin asialla lehteen!! Ärsyttävä muija.

Vierailija
19/21 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai luuletko, että Satu itse kehitteli otsikon sanamuotoilun? Tai antanut kyseistä aihetta koskevan haastattelun?

Vierailija
20/21 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko sinä kuvittelet, että Satu Tuomisto on soittanut lehdelle, sanonut, että maksakaa 200 euroa niin kerron, että vituttaako kun kaveri kuoli ja sitten hommasta tulee lööppi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi