Ennustusta muutamalle korteista.
Kommentit (41)
Näetkö lapsia meille enää? joudummeko muuttamaan tästä ihanasta kodista, helpottuuko ongelmat asumisen suhteen? miten terveys? työtilanne? kiitos!!
-Nina-
Miten taloutemme sujuu? Tuleeko lisää lapsia? Kannattaako opiskelu oman työn ohella alasta josta olen haaveillut pitkään?
Miten taloutemme sujuu? Tuleeko lisää lapsia? Kannattaako opiskelu oman työn ohella alasta josta olen haaveillut pitkään?
tuuliaksi
millaisena näet meidän tulevaisuuden. miehen työt, taloasia ym.. lisäksi kiinnostais tietää näetkö meille vielä lapsia. yritystä jo pitkään... kiitos
miten parisuhteemme? Näetkö lapsia? mitä muuten tulevaisuuteen? -Pee
Mitä näet minulle?
saanko uuden asunnon? entä jatkuuko parisuhteeni vielä tulevaisuudessa?entä terveys?
-taptap-
miten parisuhteemme? Näetkö lapsia? mitä muuten tulevaisuuteen?
-Pee
Pysyykö tämä 10v liitto edelleen pystyssä?
Saanko hakemani työpaikan?
Löytääkö mies töitä pitkän työttömyyden jälkeen ja meneekö siihen vielä pitkään?
Helpottaako pojan kouluvaikeudet jossain vaiheessa?
Kiitos!
minulle katsoisit? Kiinnostaa lähinnä löydänkö itselleni ystäviä jossain elämän vaiheessa? Miten parisuhde, vahvistuuko/ tuleeko ennalleen vielä kun lapset kasvavat? Entä kolmas lapsi (eli neljäs raskaus), onko havaintoa?
Terv. M
Mitä näet meille?
Mihin suuntaan yrityksessä pitäisi lähteä?
Helpottaako ahdinko koskaan tai miten pian?
Miten käy minun ja mieheni, jaksammeko yhdessä?
terv. epätoivoinen
Ammattia itselleni kaipailen. Mikäköhän olisi oikea suuntaus? Tuhannet kiitokset jos katsot minullekin.
oletko vielä täällä? Olisi kiva, jos vielä jaksaisit vastata lopuille.
Odotanko poikaa vai tyttöä?
Meneekö ensi kuussa tapahtuva reissumme hyvin?
Nainen, 29v, kaksi lasta, ruska puolipitkä tukka.
Odotanko poikaa vai tyttöä? Meneekö ensi kuussa tapahtuva reissumme hyvin? Nainen, 29v, kaksi lasta, ruska puolipitkä tukka.
Näen sinut täydellisyyteen pyrkivänä ihmisenä, edessä suuri muutos jota ei voi välttää. Rahasta reillä ei ole pulaa. Veikkaisin tyttölasta ap
miksi hyppäsit joidenkin kysymysten yli...?
vastaisitko järjestyksessä. Olisi minusta reilua.
11 kiittää. Hiukan hämmentyneenä vain. Mieheni on meistä se kiltimpi. Ei koskaan pettäisi ja juoruiluun tuskin antaisi aihetta kovin herkästi. Itse sen sijaan kaipaan joskus ulos kavereiden kanssa ja flirttailen. Siitä saattaisi juoruja lähteäkin liikkeelle.
11
Olen tavannut uuden miehen. Olisi kiva kuulla josko tämä olisi se elämäni mies, jonka kanssa viettäisin loppuelämäni? Onko meille luvassa pienokaisia? Muuttoa isompaan asuntoon?
T. Rakastunut
Hei,
pitkän olemme olleet yhdessä, menemmekö naimisiin? Näetkö perheessämme sairauden?