Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itseltä suihin

Vierailija
02.01.2009 |

Kuinka moni mies pystyy ottamaan itseltään suihin? Itse pystyn ainakin. Mitä naiset sanovat tykkäättekö katsella kun mies ottaa itseltään suihin ja laukee suuhun?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kelpais!

terkuin hullu naikkonen

Vierailija
2/6 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha, pitkätukkainen ja -partainen ukko otti itseltään suihin. Se oli ihan mielettömän kiihottavaa katsottavaa, ajattelen sitä vieläkin usein! Voi että kun näkis vielä sellaisen filmin, olisiko kellään linkkejä???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni mies pystyy ottamaan itseltään suihin? Itse pystyn ainakin. Mitä naiset sanovat tykkäättekö katsella kun mies ottaa itseltään suihin ja laukee suuhun?

vaikea moniko mies tuohon pystyy. Itse näen joskus unia aiheesta, mutta herättyäni huomaan ettei se ollutkaan totta. Kuinka ap on notkeutensa saanut vai onko synnynnäistä?

Vierailija
4/6 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihan notkeudesta kiinni ole itse saan suihin ja olen erittäin jäykkä. Tämä kaikki johtuu vain asennosta.

Vierailija
5/6 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää ruokahalua

Vierailija
6/6 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies ottaisi itseltään suihin, jos se olisi mahdollista eikä asento olisi liian vaivalloinen.