Isyyden selvittäminen raskausaikana
Onko tietoa missä vaiheessa raskautta (kuinka varhain) voidaan tulevan lapsen isyys selvittää?
En kaipaa moralisointia, vain faktaa.
Kommentit (7)
täytyy siis odottaa lapsen syntymään.
jos vanhemmat ei ole naimisissa saa isyydentunnustuksen ohella ilmaisen isyystestin. jos sitä ei silloin tee mutta myöhemmin haluuaakin tehdä se maksaa n. 200e.
ja käsittääkseni jos naimisissa oleva pari haluaa isyystestin siitä joutuu maksamaan.
Syntymän jälkeen otat yhteyttä lastenvalvojaan, jos et ota sinne tulee aika noin kuukauden päähän. Sitten voit pyytää lähetteen testeihih. Sinulta ja isäehdokkailta verikoe, vauvalla pyöräytetään pumpulipuikkoa suussa.
Syntymän jälkeen otat yhteyttä lastenvalvojaan, jos et ota sinne tulee aika noin kuukauden päähän. Sitten voit pyytää lähetteen testeihih. Sinulta ja isäehdokkailta verikoe, vauvalla pyöräytetään pumpulipuikkoa suussa.
En moralisoi vaan olen utelias ;-D
lapsivesinäyte tai istukkanäyte raskauden aikana jostaki syystä niin siitä saa jo sen selville.
Voin kuvitella pitkän jonon jätkiä istumassa odotushuoneessa, ja sitten sairaanhoitaja kutsuu jokaisen vuorollaan testiin. Kaikki mittailevat toisiaan alta kulmain ja miettivät, että olikohan tuo ap:n mielestä parempi kuin minä... ;D
Montako ehdokasta sulla on? En moralisoi vaan olen utelias ;-D
Vaatii senverran lapsen verta, että ei voida tehdä muuten.