Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huutis ja ostotreffit?

Vierailija
25.10.2009 |

Eli ongelma on se, että huutis ostajat usein haluavat että tuon heille tavarat jonnekin kaupungille, tai ostoskeskukseen.

Mutta alan olla aika kypsä tähän käytäntöön, sillä en jaksa enää odotella ostajia, jotka ilmestyvät tai sitten ei sovittuun tapaamispaikkaan.

Mitä mieltä olette näistä ostotreffeistä huutonetistä??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle ne eivät sovi, ei kyllä enää nouto ollenkaan

Vierailija
2/6 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukee nouto omissa kohteissani ja se tarkoittaa kirjaimellisesti sitä, että OSTAJA noutaa tuotteen KOTOANI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tosi moni ostaja haluaa tehdä ostotreffejä. Toisaalta en halua olla töykeä ja tiukkapipoinen, mutta toisaalta, en kyllä jaksa roudata mitään tavaroita ympäri kaupunkia.

AP

Vierailija
4/6 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä huolimatta muutama pälli kyselee, että voitko tuoda vaatteen X paikkaan, no en tuo.. Tai mistähän päin X kaupunkia tuotteen voisi hakea. Huoh. Yhdenkin kanssa väänsin pari vuotta sitten kättä, kun ostaja olisi halunnut, että olisin tuonut euron maksavan vauvan yökkärin toiselle puolelle kaupunkia (= ei autoa eikä koskaan asiaa tuonne suuntaan). En suostunut ja ostaja antoi tuosta hyvästä negan, koska olen kuulemma tiukkapipoinen, joustamaton ym. ym. ym. myyjä. Tämä sen jälkeen, kun itse olin antanut negan lunastamattomasta huudosta (ostaja ei suostunut maksamaan ilmoituksessa mainittuja postikuluja, jotka oli 80 senttiä..). Ainoastaan kalliimmissa tuotteissa (=yli 50 euron) ja huonekaluissa tms. painavissa ja isoissa tuotteissa nouto sopii ja silloinkin laitan kohteeseen: NOUTO KOTOANI X-kaupungiosasta! Mutta siitä huolimatta pari kertaa pari idioottia kyseli, että voitko tuoda esim. pinnasängyn toiselle puolelle kaupunkia, kun en omista autoa. Just, just.

Aikaisemmin mulle sopi nouto, mutta muutama ohari noutaja sai aikaan sen, ettei nouto enää sovi. En jaksa odottaa passissa kotona viisikin tuntia ja odottaa, että koskakohan se arvon ostaja suostuu ilmaantumaan. Mulla kun on sitä muutakin elämää :D

Vierailija
5/6 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukee nouto omissa kohteissani ja se tarkoittaa kirjaimellisesti sitä, että OSTAJA noutaa tuotteen KOTOANI!

...mutta vieläkin pistää vihaksi, kun ostajalle laitoin kolme päivää, jolloin sopii tulla hakemaan ja vastaus oli: sovitaan sitten niin! Odotin kolme päivää, eikä tullut! Nyt ei vastaa puheluihin tai viesteihin. Miksi se on joillekin niin hankalaa ymmärtää sääntöjä? Jos huutaa, niin lunastaa?

Vierailija
6/6 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin mulle sopi nouto, mutta muutama ohari noutaja sai aikaan sen, ettei nouto enää sovi. En jaksa odottaa passissa kotona viisikin tuntia ja odottaa, että koskakohan se arvon ostaja suostuu ilmaantumaan. Mulla kun on sitä muutakin elämää :D

Siis mulle sopii nouto sinänsä, sillä kun olen kotona, olen kotona, ja jos ostaja ilmaantuu, hyvä, jos ei, ei sekään harmita, koska olen sentään voinut tehdä omia hommia kotona.

Ja jos ostaja ei ilmaannu n. 30 min sisällä nouto ajakohdasta, niin en katso enää velvollisuudeksi päivystämään siellä kotona.

Ja kännykätkin on keksitty.

Mutta siis ongelmana katson lähinnä näitä ostajia jotka olettavat että olen töissä keskustassa ja voin ilman muuta kiikutella sinne tavaraa.

Toki huonekalut voi noutaa ja voin myös lisämaksusta tuoda huonekaluja ostajalle, kaikki sopimusasiat.

Mutta nämä vitsiniekat jotka luulevat että tuon jonkun euron tavaran jonnekin ostarille, ei kiitos.

Mutta suuttuuko ostajat sitten? ja suuttuvatko syystä?

AP