mikä on mielestäsi paras kaupan einesruoka?
Kommentit (12)
pinaattiletut, saarioisten juustoinen kasviskeitto ja pakastealtaasta apetit kalakeitto (sellainen "palikka" niin kuin pinaattikeitotkin).
syön noin kerran viikossa duunissa, jos en lounaalle ehdi mennä. Toinen on Saarioisten porojuustokeitto. Toi härkäruukkukin on Saarioisten, on sekin ihan ok!
Kunnollisia valmissalaatteja en ole vielä löytänyt vaikka olen kokeillut läpi kaikki isoista valmistajista pienempiin (siis joita noista kaupoista löytyy, Helsingissä asun). Duunin naapurissa on ihana salaattibaari, jossa voi itse kerätä salaatin, se on hyvä, mutta en pidä enää eineksenä...
ja hernekeitto (valmistajaa en muista).
Muita meillä ei osteta.
pakkasesta, en muista valmistajaa. semmoisessa pahvitötsässä.
Parempaa saa tietty itse tekemällä mutta noissa on kunnon annos lihaa (isoja paloja), sopivasti vihanneksia ja riisi maistuvaa. Lisätään vielä että fiksu pakkaustapa & helppo lämmittää!
Onhan siellä montakin hyvää, mutta esim. Forssan maksalaatikko, pakastepinaattikeitot, härkäruukku, kanaviilokki ja porkkanaletut menee meillä alas.
Broileripasta, en muista nyt valmistajaa. Peruspastaa, jotenkin kotitekoisen makuista.
Atria Fresh herkkusieni-broileririsotto oli oikeasti aika hyvää, hyvin maustettu.
mozzarella-pakastepizza. Pidän myös tonnikalasalaatista (sellainen majoneesimössö).
ihan syötävää