Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hukun kohta käsitöihini, mitä ihmettä teen niillä!?

Vierailija
25.10.2009 |

Kaapit pursuavat käsintehtyjä lastenvaatteita ja lakkeja ja vaikka mitä! Ainoa ongelma on, ettei minulla tai tuttavillani ole lapsia! Näitä vaan tulee tehtyä silkasta tekemisen ilosta ja kohta hukun näihin..

Osaisiko joku vinkata, mitä teen näillä?...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai myy itse huutonet/ nettikirppis/ kirppari

Vierailija
2/14 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai myy itse huutonet/ nettikirppis/ kirppari

Äh, kokeiltu on tuolla huuto.netissä eikä sieltä ne minnekkään mene.. srk:n myyjäisiä ei täällä päin näytä olevan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOtkut järjestöt lähettävät vaatteita esim itärajan taakse lastenkoteihin. Älä vaan missään tapauksessa heitä käsitöitäsi pois.

esim.

http://www.redcross.fi/aktiivit/osastot/lansi-suomi/korpilahti/toiminna…

Vierailija
4/14 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuohan ovat tosi kivoja lahjoja. Voisit vaikka työpaikalla käydä myymässä, jos jonkun työkaverin tutulla olisi tarvetta.

Vierailija
5/14 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnetko ketään Helsingistä ?

Mä lämpimästi suosittelen sulle Tuomaan markkinoita. Varmaan jostain keskustelupalstalta voit löytää jonkun jonka kanssa voit ottaa myyntipaikan puoliksi.

Hinta kova, tänä ja viime vuonna on ollut 800 euroa, mutta myyntiaikaa on 2 viikkoa. Meitä oli viime vuonna 4, 200 euroa nenä ja jokainen tienattiin noin tonni. Kun oli noin monta myyjää, ei ollut montaa myyntivuoroakaan.

Lähestulkoon kaikki meni ja käsityölle on aina kova arvo. Ongelma on se, että sun pitää myydä tavaraa ja paljon. Jos myyt esim 10 euroa kpl, sun pitää laskea myyväsi pelkästään 80 tuotetta, sen verran voi myydä yhdessä päivässä, eli tuotteita pitää olla 80 * 14 pv.

Tai toinen vaihtoehto on naisten messut. Se kestää vain viikonlopun, huomattavasti halvempi tulee siis kustannus + on sisätiloissa.

Mutta jos nyt olis aikaa ja inspistä, toi Tuomaan markkinat olis mun paikka.

Vierailija
6/14 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

^kiitos hyvistä vinkeistä. Asun kaukana Helsingistä ja olen kerran ollut markkinoilla ja asain myytyä 3 tuotetta, jäin häviölle...

Olen alaikäinen, joten koulussa pitää käydä, eli parin viikon myyjäiset ovat mahdottomat...

Tälläisiä hassunkurisia lastenlakkeja ei ulkomaille varmaan edes lähetetä vaateapuna =D

Vierailija
7/14 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa meinaan vähän oudolta että MITÄÄN ei mene. Ne on liian erikoisia?

Vierailija
8/14 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa meinaan vähän oudolta että MITÄÄN ei mene. Ne on liian erikoisia?

ööh, osa on sellaisia 70-luku tyylisiä, esim. retrohaalareita ja "lentäjälakkeja". Loput lakeista ovat hieman samantyylisiä kuin Tutan jotkut lakit. Eivät ne NIIN erikoisia ja hinnatkaan eivät ole olleet pahat, sillä käsintehtyjä kuitenkin ovat..

Ihan pulassa olen, äitini huutaa joka päivä, että pitäisi päästä noista eroon ja itse vaan teen lisää kun on kauhea himo :D

Vierailija
9/14 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa jouluhankinnat, joten varmaan jotakin saat siellä myytyä. Pidä hinnat riittävän matalalla, niin luulisi menevän.

Onko lähellänne kirpparia? Vuokraa pöytä yhdessä jonkun muun kanssa, ja vie sinne - taas huomautan, että joulu on tulossa!

Vierailija
10/14 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta. Ota niistä myös valokuvia, joita voit toimittaa sp:na.

En tiedä saako tänne laittaa sp-osoitettaan

Vierailija
11/14 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta. Ota niistä myös valokuvia, joita voit toimittaa sp:na.

En tiedä saako tänne laittaa sp-osoitettaan

Laita sähköpostisi niin otan yhteyttä :)

Vierailija
12/14 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jota käyttäisit vain neuletöiden myymiseen.

Yksi mahdollisuus on viedä neuleita seurakunnalle diakoniatyöhön jakoon tai myydä niitä esim. MLL:n perhekahvilassa. Ota yhteyttä MLL:n paikallisyhdistyksen perhekahvilavastaavaan ja kerro tilanteesi. Saattaa hyvinkin löytyä asiakkaita.

Vierailija
13/14 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita linkkiä jos sulla on missään kuvia käsitöistäsi. Vaikka aijaa.comiin.

Vierailija
14/14 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita linkkiä jos sulla on missään kuvia käsitöistäsi. Vaikka aijaa.comiin.

Ei ole huuto.net:ssä enkä tiedä saako tänne laittaa kuvalinkkejä... Osaako joku kertoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan