Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäisenä lapsesi on oppinut tekemään kuperkeikan?

Vierailija
25.10.2009 |

Ihan kunnolla siis, ei niin että kaatuu sivulle. Poika 2v1kk oppi juuri ja voi sitä iloa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmista en muista, ehkä joskus 2 - 4-vuotiaana.

Vierailija
2/12 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noilla paikkein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arka lapsi

Vierailija
4/12 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä täyttä elohopeaa muutenkin ja tekee isompien sisarusten perässä kaikkea mahdollista. Kovasti nyt harjoittelee kärrynpyörää =)

Vierailija
5/12 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus taa vilkas ja rohkea, oppi vähän yli 1,5v

Vierailija
6/12 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain vähän yli 1 v. kuopus vasta harjoittelee, on nyt 1v 3kk.

Vierailija
7/12 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjä molemmat.

Isompi on edelleen hyvin taitava motoriikaltaan, toinenkin hyvin näppärä, mutta "ei niin innokas" opettelemaan aina uutta.

Vierailija
8/12 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut kuperkeikkaa missään sitä ennen nähnyt että olisi voinut/halunnut opetella

Vierailija
9/12 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

justiin,vuos ja yheksän kuukautta, ja välillä vauhilla "ilman käsiä"..viikon sai vahtia ku meinas heitellä missä sattuu,sohvalta alas(= ja lattialla vauvan päälle..vanhin 11v,ei saa vieläkään!

Vierailija
10/12 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tulee vastauksia toisestakin laidasta. Meidän poika, 4,5 oppi vasta nyt. Heti, kun meni temppukouluun, jossa niitä tehtiin. Itse olen joskus yrittänyt opettaa, mutta ei ole ollut suurta kiinnostusta, ja poika kyllä onkin motorisesti vähän aranpuoleinen.

Kiva toisaalta kuulla, että kuperkeikka onnistuu noin pieniltäkin - pikkusisko, 1 v 8 kk yrittää kovasti veljen perässä, ja olen aina mennyt itse "auttamaan", mutta ehkä tuo pystyisi menemään ilamn apujakin.

Vierailija
11/12 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on hyvin liikkuvainen ja muuten niin taitava kaikessa liikkumisessa, aikaisin lähti liikkeelle. On jopa monta kuukautta ollut kiinnostunut kuperkeikan tekemisestä, kun se kokeeksi hälle näytettiin joskus 1,5v iässä. Yrittää, alkuasento on hyvä, mutta kyljelleen kumpsahtaa ja on erittäin tyytyväinen vaan siihen temppuun. En tiedä milloin tulee oppimaan oikean kuperkeikan, ei ole useassa kuukaudessa kehittynyt siinä mitenkään.

Mutta eiköhän tuon ehdi myöhemminkin. (olin vain varma että juuri tämä muuten niin liikunnallinen lapsi oppisi sen melko aikaisin, kun täällä joskus aiemmin oli samanlainen keskustelu, samat ikähaarukat - mutta eipäs sittenkään.)

Vierailija
12/12 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuolla paikkeilla se on ollut. Tosin ei oo kyllä joka kerran mennyt mallikelpoisesti, vaan välillä kuitenkin aina sinne sivullekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi