Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka tippuu tänään BB:stä? OV!

Vierailija
25.10.2009 |

Minä veikkaan Samia.

*on ärsyttänyt alusta saakka minua, on olevinaan niin kova jätkä, mutta näkyy että on vain ilkeä ihminen joka kuvittelee itsestään liikoja.

*en pidä tuosta piiri-pieni-pyörii meiningistä, hyvä kun yksi komikosta Toni,Aso,Sami tippuu.

*pelaa liikaa. Huomaa että jokaisessa päiväkirja jutteluissa on tietoinen kameroista, ja koittanut "nuoleskella" katsojia.

*äskeiseen viitaten; kun joutui häätöäänestykseen, alkoi heti kosiskella katsoajia tekemällä kaikkea tyhmää, ts. "laittoi shown pystyyn" "että hei mä teen kaikkee hauskaa ja kukaan ei halua äänestää mua talosta pois kun tuon sinne elämää" tyyliin.

Tosiaan, minusta hänestä huokuu sellainen pahuus ja ilkeys, juuri tyyppiä jolla pissa nousee hatuun, eli en todellakaan toivo hänen vaan jokun enemmän symppiksen voittavan :)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni

Vierailija
2/18 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun se karjahteleva insinööri (oliko Esa J) lähti, niin alfa-uroksen paikan otti Sami. Harmi, sillä alkuun Sami oli huoleton ja rento ja nyt yhtäkkiä sillä onkin nuppi täynnä keltaista nestettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaksi kertaa määrännyt tyttökaverinsa aborttiin

Vierailija
4/18 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta veikkaan, että Toni lähtee. Eipä tuu sitäkään ikävä.

Vierailija
5/18 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miinukset sille karvakorvalle.

Vierailija
6/18 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi oikeastaan tosi nautinnollista nähdä se!

Hmm... moneltako se suunnilleen tapahtuu? Mulla on 24/7 mutten ole kuin pari kertaa osunut katsomaan kun on pudotus.

Valitettavasti vaan Samilla tuntuu olevan myös fanittajia. Itse en voi ymmärtää ollenkaan!! Mutta niinhän se aina BB:ssä menee - kaikille löytyy omat fanit!

Näistä putoamisuhan alla olevista oikeastaan kovasti toivoisin vain, että Sampo saisi jatkaa.

Vierailija
7/18 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samiko kuvittelee itsestään jotain? Mä näen sen ihan toisin. Sampon ja Kätlinin ohella suosikkini.

Vierailija
8/18 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lähteekö yksi vai kaksi tänään??

Jos yksi lähtee, se on Marko.

Jos kaksi toinen on Marko ja toinen Toni tai Sampo.

Markossa ja Sampossa ei ole enää mitään nähtävää.. Tonikin aika mitäänsanomaton, mutta hauskempi tyyppi kaiken kaikkiaan:)

Vierailija
9/18 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sehän puhuu kaikille ja tulee kaikkien kanssa toimeen. Samaa ei voi sanoa esim. Tonista tai Samposta.

Itse pudottaisin Tonin. Tuntuu vaan että hänellä ei ole yhtään mitään annettavaa, eikä silmäniloksikaan riitä.

Vierailija
10/18 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInusta Sami on ihan kivan tuntuinen ihminen. Siis sehän puhuu kaikille ja tulee kaikkien kanssa toimeen. Samaa ei voi sanoa esim. Tonista tai Samposta.

Itse pudottaisin Tonin. Tuntuu vaan että hänellä ei ole yhtään mitään annettavaa, eikä silmäniloksikaan riitä.

Must Sami on kuvottavan näköinen ja vielä niin itseensä täynnä, puistattava wannabe rockivaari!

Vierailija
11/18 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se edes ehdolla?

Vierailija
12/18 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni tai Marko saisi tippua, eikä Sampoakaan tulisi ikävä.

Mutta katkerat naiset taitaa äänestää Samin veks sen Justiina sekoilun takia.

Terv. N39

Vierailija
13/18 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään mokkakikkelin ei tartte voittaa.

Vierailija
14/18 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

marko vois tippua!!!!

sami ja aso olleet myös mun suosikkeja lähes koko ajan. tosin aso alkaa viedä voiton tällä hetkellä..samin nais-sekoilujen takia.

Vierailija
15/18 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami ja Toni.

Vierailija
16/18 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme valittaja.

Vierailija
17/18 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta moni on Samia kuvaillut ja kuvailujen perusteella kuulostaisi narsistille.

Onko kys. henkilö hylännyt muita ihmisiä huomattuaan ettei saa heiltä jotain? Onko kys. henkilö pyrkinyt heti toisten ihmisten seuraan saadakseen jotain mitä ei saanut hylätyltä henkilöltä?

Vierailija
18/18 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut pahoin pelkään et se on joku muu. Sampo on noista äänestyksessä olevista mun suosikki.