Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Kierukalla raskaaksi! Voi V!

Vierailija
02.01.2009 |

Näin kävi eikä se ole mitenkään iloinen juttu :( Kierukka poistettiin, mitään keskenmenoa en valitettavasti saanut :(:(

Olen juuri pääsemässä (unelma)töihin, sekä opiskelemaan, tähän asti olen ollut kahden lapsen kanssa melkein 7v kotona, en missään nimessä jaksaisi enää vauva-arkea.

Mies on sitä mieltä, että päätös on minun.

Ahdistaa ihan hirveästi, perjantaina lääkkeellinen keskeytys... Vaikka vauva ei ole toivottu, niin abortti silti ahdistaa, en edes pysty nukkumaan, kun mietin asiaa jatkuvasti.

MITÄ TEKISIT SINÄ?

:(:(:(

Ap

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
62/69 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös pitäisin vauvan .Oon aina itse ajatellut ,että jos ehkäisy (joka pitäis olla tosi luotettava) pettää, on sillä joku tarkoitus. Mä uskon, että sen vauvan on tarkoitus tulla teiän perheeseen ja jos teiän isommat lapsetkin on jo lähes kouluikäisiä niin en usko että ne kärsii vaan tulevat rakastamaan pientä sisarustaan kovasti ja haluavat auttaa sinua hoidossa.

Meille tulossa neljäs vauva joka myös yllätys ja sisarukset onneksi niin innoissaan, että auttaa omaankin uskon puutteeseen. Kaikki menee varmasti hyvin ja voithan kysyä olisiko miehesi halukas jäämään kotiin esim. kun vauva on vuoden. Meillä iskä haluisi kokeilla sitä osaa ainakin puolivuotta, joten itsellekkin helpompi lähteä töihin kun vauva saa jäädä kotiin.Itse myös olen ollut lähes 7v kotona....

Voimia ja kyllä asiat järjestyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, ettei mies suostu enää viidenteen lapseen, mutta varmasti haluaisi pitää lapsen, jos kierukka pettäis.

Itse olen potenut vauvakuumetta jo 1,5 vuotta :(

Juu, kolmas lapsi olisi toiveissa, mutta kun ei sitä pyytämällä saa...

Vierailija
64/69 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mirena-raskaudet olisivat tosi harvinaisia, että olisi noin promillen luokkaa (yksi tuhannesta) mahdollisuus/riski tulla raskaaksi.

ja tulet raskaaksi, se ei ota huomioon poisluiskahduksia yms, jotka ovat sitä kierukan pettämistä myös... Siksi niin pienet prosentit.

Hei, tämähän antaa vähän toivoa yllätysraskaudelle, joka olisi meille ainut keino saada vielä yksi lapsi (puoliso ei houkuttelemalla suostu, mutta kuitenkin on sen verran lapsirakas, että suostuisi, jos vahinko kävisi).

Vierailija
65/69 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tosiaan näinkin monella Mirena pettänyt. Itse olen tehnyt abortin ja sen jälkeen Mirena laitettiin. Lapsia ei vielä ole, eikä niitä vielä pariin vuoteen tarvitsisi tulla. Avopuoliso ei ole vielä valmsi siihen vastuuseen. Mutta jos Mirena pettää en uutta aborttia pysty tekemään.. Mielenkiintoista tosiaan.. Itselläni on ollut vähän aikaa raskausoireita, mutta ei vielä mitään suurempaa.. Siinä vaiheessa kun väsyttää jatkuvasti ja laatta lentää koko ajan haen testin.. En halua tehdä testiä liian aikaisin, että mies ei pääse vaatimaan aborttia..

Vierailija
66/69 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mulla näytti  raskaustesti miinusta mut kaikki raskausoireet on silti maha kasvaa ja samoin rinnat. kävin lääkärissä ja lääkäri oli sitä mieltä että en voi olla raskaana kun mullla on hormoonikierukka naureskeli ja väitti että raskaustesti ei valehtele auttakaa ja sanokaa

mistä tää vatsan kasvu sit johtuu????? mitä mä teen????? mulla on jo kaksi lasta etttä  ei

oo ensi kerta

Vierailija
67/69 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan osaa päättää, muutan mieltäni uudelleen ja uudelleen. Ja aikaa on vaan 5 päivää...

Miten tällainen asia päätetään?

Ap

Vierailija
68/69 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on kuitenkin tunne joka kehottaa synnyttämään lapsen niin voi olla järkevääkin synnyttää lapsi - muuten voit katua aborttia lopun ikääsi.

Mulla tunne ja järki on taistellut eräässä toisessa asiassa jo kuukausia ja välillä tuntuu että sekoan. Kai ne asiat jotenkin ratkeaa lopulta. Ei oo helppoa...

Kiitokset vastauksistanne.

Se joka kysyi - olen aina tullut todella helposti raskaaksi, mutta että hormonikierukalla, joka lääkärin mukaan 99% varma????

Toisaalta täällä kyllä näyttää olevan muitakin, joten herää kysymys onko se oikeasti näin varma ehkäisykeino?

En vieläkään tiedä mitä teen. Järki sanoo - keskeytä, tunteet - synnytä. Mutta mun on pakko ajatella myös olemassaolevia lapsia, en jaksa enää olla kotona vuosia, musta tulisi joku kamala hermoraunio :(

Vierailija
69/69 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se kierukka luiskahtaa pois, voisko joku kertoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi