Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen siskon lapsi ei tullut lapsemme ristiäisiin, koska hänellä oli jalkapallo-ottelu silloin.

Vierailija
25.10.2009 |

Mitä mieltä olette? Itse loukkaannuin. Tuolle siskolle asia tuntui olevan ihan ok, oli kuulemma joku tärkeä kauden loppuottelu ja lapsi niin lahjakas pelaaja. Mutta fudis voitti sitten serkun ristiäiset...

Mainittakoon, että olemme läheisiä, asumme melkein naapureissa ja paljon tekemisissä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja serkkupojalle 18v, jotka lapsemme ristiäisiin kyllä pakotettuina tulivat, mutta itse tilaisuuden ajan surffailivat netissä toisessa huoneessa ja kävivät vain ensimmäisinä rohmuamassa kahvipöydästä syötävää.

ainakin serkun osalta. Velipuolesta en osaa sanoa kun en tiedä taustoja, ehkäpä poika protestoi...

muuten kyllä tosi tökeröä käytöstä.

Vierailija
22/32 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jouduin olemaan joistain suvun juhlista pois urheilukilpailujen vuoksi. Mutta lajia olisi ollut turha harrastaa jos ei olisi osallistunut kilpailuihin, ne siis olivat pakollisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tärkeässä kilpailussa hyvä pelaaja voi eikä halua jättää matsia väliin tuollaisen sukujuhlan takia. Lähisukulaisen hautajaiset ois varmaan sellainen tilaisuus, että menis pelin edelle.

Vois monet tilastot näyttää aika toista, kun esim. joukkueiden maalivahdit osallistuisivat kaikkiin kissanristiäisiin pelien sijaan.

Vierailija
24/32 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osallistunut koko perhe ja se on musta ok. Itse olemme menneet koko perheen voimalla aina juhliin ja joskus on jäänyt pelejäkin väliin,mutta nyt jatkossa pojan pelatessa sm tasolla niin jotkut juhlat saattavat jäädä väliin,valitetttavasti.

Vierailija
25/32 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on tärkeä ottelu niin silloin on joukkueenkin kannalta vastuunkantoa että hän sinne meni. Jos hän vielä on tärkeä pelaajakin.. Et kertonut tämän lapsen ikää, ja aika aikasin se harrastustoiminta on jo todella totista...

Ei kaikille teidän vauvan ristiäiset ole yhtä tärkeitä kuin teille, eikä kuulu ollakkaan.

Vierailija
26/32 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsen olisi pitänyt pönöttää edustamassa teidän lapsenne ristiäisissä? Miksei tosiaan riitä, että ko. perheestä oli edes joku paikalla? Ovathan ristiäiset toki hieno ja arvokas juhla, mutta ei se teidän vauvanne ole kenenkään muun elämän keskipiste, kuin teidän itsenne.

Valitettavasti ihan kaikki ei pyöri juuri teidän lapsenne ympärillä, vaikka se itsestä siltä tuntuukin. Mitä ihmeellistä se tilaisuus nyt sitten menetti, kun tämä lapsi joukosta puuttui?

Vierailija
27/32 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä olin mieheni kanssa kummeina kerran ristiäisissä, joista toinen kummipariskunta jäi pois kokonaan, kun heidän teinipojallaan oli joku peli tai harkat, en muista edes.. siis kumpikaan kummiksi pyydetyistä vanhemmista ei tullut paikalle. Tuosta mä olisin jo pahoittanut mieleni.

Vierailija
28/32 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei näkynyt miehen lähisukulaista ristiäisissä, vaikka oli kutsuttu, erona kyllä tuohon ap:n juttuun sen, että tällä sukulaisella ei ollut mitään menoa. Ei vaan kiinnostanut, kun oli jo kolmas lapsi kyseessä. Mulle ihan sama kyllä tuleeko vai ei. Lähes aikuinen kyseessä.

Vierailija
29/32 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska oli harrastajateatteriesitys juuri samaan aikaan. Eikä sinne tullut serkkunikaan, koska hänellä oli poikaystävänsä kadettitanssiaiset samana iltana.

No jos on mummo teille elämänarvot opettanut, niin voi vaan sanoa, että kalahtipa nyt tällä kertaa omaan nilkkaan.

Vierailija
30/32 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika on varmasti koko kesän treenannut juuri loppuotteluun tähdäten, joten eiköhän ole ihan ok, jos jättää ristiäiset väliin. Mä inhoan, miten aikuiset ihmiset arvostelevat muiden päätöksiä ja loukkaantuvat heti, jos kaikki ei pyöri oman navan ympärillä.

Vierailija
31/32 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä en muista, joku meno oli. En loukkaantunut.

Vierailija
32/32 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita pelejä tulee paljon enemmän, kuin ristiäisiä. Meillä ollaan tästä aiheesta muutamaan otteeseen keskusteltu ja aina on lapsi tajunut sen, että pelistä voi ollla poissa, kun on kyseessä harvinainen perhejuhla.

Siinä tapauksessa olisi päässyt matsiin, jos muuta maalivahtia ei tilalle olisi saatu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi