4D ultra
missä ootte käyny 4d utrassa helsinki vantaa alueella? ja minkä hintanen on ollut? ja oletteko ollu tyytyväisiä
Kommentit (4)
Hyvät kokemukset ja fiilikset jäi ultrasta. Bruno erittäin kokenut ultraaja ja vaikka maksoi tuon 165€ (kassalla vähennettiin kelan korvaus pois), niin oli hintansa arvoinen kokemus. Kävin raskausviikoilla 25 ja risat. Oli aika hurjaa katsella ruudusta vauvan ilmeitä ja kasvoja, kun oli tottunut "vaan" mustavalkoiseen 2d-ultraan...
helmiska 34+5
taidan mennä käymään Brunolla. Jostain syystä kiinnostaa mennä tuohon 4d ultraan, aikaisemmilta ei ole käyny mielessä...
anem 26+
tai ainakaan minulla ja ystävälläni ei korvannut, itse kävin helmikuussa, ystäväni maaliskuussa. Itse kävin Felicitaksessa missä kassalla vähennettiin suoraan se kelan erotus pois, mutta kuukautta myöhemmin kela ilmoitti ettei hyväksy enää 4d-ultrasta tehtyä vähennystä ja jouduimme maksamaan klinikalle takaisin jälkikäteen viitisenkymmentä euroa.
Kannattaa soittaa tuonne femedaankin ja varmistaa että mikä heidän käytäntönsä on. Outoa jos kela korvaa heille muttei Felicitakselle.
(Kelalta tuli minulle kirjallinen ilmoitus ettei yksityisellä tehtyjä ultria korvata enää lainkaan ellei kunnalliselta ole sinne erikseen lähetetty. Ja miksi kunnallinen lähettäisikään kun monissa sairaaloissa on jo nuo 3d-laitteet)
femidemissä,bruno oli tosi mukava lääkäri ja sai vielä dvd:nkin mukaan<3hintaa tuli 165€ mutta kyllä se hintansa väärti oli<3siinä samalla kummiskin katotaan sydänäänet ja 3D-ultralla mittoja ....