Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykiatraan eivät ole aina sitä mitä tahtovat antaa olla

Vierailija
25.10.2009 |

Minua yritti baarissa parisen kertaa saada lyhyenläntä miespuolinen "psykiatri" korkokengissään sänkyynsä sanoilla "kunhan ehkäisy on kunnossa, niin hän ei sitten veloita mitään vastaanottokäynneistään" (!!!). Saisin jopa mennä hänen vastaanotolleen.. (hänen oma vaimonsa oli kuulemma tylsänä kotiäitinä)!!

Hän lääkärinä toki tiesi, että jos naisella olisi ehkäisy kunnossa, niin silloinhan mahdollisesta sikiöstä/lapsesta ei voisi saada dna -näytettä hänen syyllisyytensä todistamiseen.

Ja psykiatri varmasti tietää, kuka on vahvoilla suomalaisessa oikeuskäynnissä. Ei mikään oikeusistunto usko naista, jolla vastassa on psykiatri (the great itse!) Heh, heh, heh... niille naiselle nauretaan näin!

Minä en mennyt sänkyyn tämän "psykiatrin" kanssa (jo yksistään sen äijän lyhyys ällötti minua). Nyt olen onnellisesti jaloillani, mutta jos olisin toteuttanut tuon "psykiatrin" tahdon, niin varmasti olisin hullujen huoneella lopun ikäni.

Ja nyt tiedän, että minua luullan "provoksi" tämän kirjoitukseni vuoksi, mutta kyllä näitä Suomessa (ja varmasti muissakin maissa) tapahtuu. Jos ihminen saa valtaa (esim. psykiatrin nimissä) niin kyllä hän käyttää sitä valtaansa hyväkseen kenen tahansa muunkin vallankäyttäjän tavalla).Ja valtiovalta tapansa mukaan hyväksyy tämän (heh, heh, heh - niin kuin jo aiemmin tuossa totesin).

Seksi ja raha ovat niitä, jotka saavat ihmiset toimimaan siten kuin he toimivat.. Kyllähän te jo lipposista, vanhasista, niinistöistä ja kanervaisista tiedätte, että valta se on kun puree? Ei psykiatrit sen parempia ole!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans kokemusta yhdestä oikeasta psykiatrista, joka yritti iskee mua. Sen vaimo on psykologi. Sit kun se ei saanut mua, se nimitteli mua lesboksi ja herjasi että mulla on miehen seksuaalisuus. Se itte oli niin naisellinen että ällötti.

Kyllä tähän maailmaan mahtuu kaikenlaisia sopankeittäjiä, mutta sääliksi käy niitä jotka joutuu noiden antamien 'hoitojen' uhreiksi.

Vierailija
2/33 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi, jotka ovat psyykkisesti itse aika sairaita. Lääkityksellä molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastaa skitsoaffektiivista masennusoireilua, ja hänelle miespuolinen psykiatri ehdotteli "koskettelua". Siskoni teki ilmoituksen ja sai tietenkin vastauksen, että hoitavaa psykiatria uskotaan tässä asiassa.

On se kumma jos juristi (eli tämä siskoni) ei ymmärrä mitä seksistinen vihjailu tarkoitaa.

Näillä lääkäreillähän on se lupaus kollegtiivisuudesta.

Vierailija
4/33 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi, jotka ovat psyykkisesti itse aika sairaita. Lääkityksellä molemmat.

vai lääkärin takia?

Vierailija
5/33 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiähän ne psykiatritkin (miespuoliset) ovat.

Vierailija
6/33 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lukee sun tekstiä...

Vierailija
7/33 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ovat lääkäreitä ja joutuvat itse käyttämään lääkkeitä.

Vierailija
8/33 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on lääkkeissä, niin luultavasti hänellä on niihin syy ja lääkärin määräys.

Vierailija
9/33 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis psykiatri on baarissa, niin eihän siinä ole mitään laitonta, että siellä yrittää iskeä naisia, jotka eivät ole potilaitaan. Moraalitonta kyllä, jos on itse naimisissa, mutta ei laitonta.

Tietysti, jos tarjoaa 'maksuna' terapiaa, niin se on väärin, mutta jotenkin lähtökohtainen ajatus, että psykiatri joutuisi oikeuteen siitä, että yrittää iskeä naisia on minusta outo.

Tai sitten en vain tajunnut koko juttua.

Vierailija
10/33 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kamoon. Aika moni näistä vastauksista on onnettomasta kielenkäytöstä päätellen ap:n kirjoittamia. Ja muutenkin, eihän kukaan nyt tietenkään ota missään tosissaan noin tyhmää naista.

Vierailija
11/33 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastaa skitsoaffektiivista masennusoireilua, ja hänelle miespuolinen psykiatri ehdotteli "koskettelua". Siskoni teki ilmoituksen ja sai tietenkin vastauksen, että hoitavaa psykiatria uskotaan tässä asiassa.

On se kumma jos juristi (eli tämä siskoni) ei ymmärrä mitä seksistinen vihjailu tarkoitaa.

Rosen-terapia käsittää mm. koskettelua, ja on ihan hyväksytty ja toimiva terapiamuoto. Siskollasi taitaa olla vähän suuret luulot itsestään.

Vierailija
12/33 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua? Psykiatraan? Tahtovat antaa olla??

Aamulääkkeet ottamatta?

Vierailija
13/33 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what?

Vierailija
14/33 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what?

Vierailija
15/33 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sekava teksti jossa ei mielestäni ole päätä eikä häntää.

Vierailija
16/33 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

otapa nyt aamulääkkeesi.

Vierailija
17/33 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what?

Pidän huolen etten ole potilas tai skitso- (mitälie), silloin pärjään. Ja jos rahaa tulee jostain tuutista, niin mitä väliä sillä? Kyllä minä mieluuste hullujen rahoilla elän kuin omillani.. Tekee sitten lääkäri rahoillaan mitä tahasa, niin kela sen joka tapauksessa maksaa. Miksi välittäisin siitä? Masentuneet, saatikka mitkään muutkaan hullut eivät tee eroa meidän muiden hullujen välillä eikä tee kelakaan.

Montako huumepoliisia elää tälläkin hetkellä teidän verorahoillanne?

Vierailija
18/33 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika monta kertaa piti tavata kirjoitus, jotta siitä sai jotakin selkoa.

Vierailija
19/33 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sekava teksti jossa ei mielestäni ole päätä eikä häntää.

Kaikki me jo tiedämme, miten narsistejen vaimot puolustelevat sitä itteensä.

Vierailija
20/33 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeasti (?) tällainen, niin eihän meillä ole mitään lakia, joka kieltäisi psykiatria olemasta narsisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi