Pliis peittäkää ne sektioarpenne uimahallin pesutiloissa.
En kestä sitä että joku äiti on voinut valita lapselleen niin epäluonnollisen tavan syntyä. Lasten kuuluu syntyä alakautta eikä mahaläskien läpi julmasti ulosvedettynä.
Kommentit (37)
taitaa olla aika köyhä seksielämä.
Ap:n onneksi en käy uimahallissa ja jos kävisinkin, niin so?
Arpi on vellisäkin takana piilossa ;-)
En tajua, miten kukaan täysissä järjissään oleva vielä kommentoi tällasta.
En tajua, miten kukaan täysissä järjissään oleva vielä kommentoi tällasta.
miten niin täysissä järjissä? kuka muka?
En kestä sitä että joku äiti on voinut valita lapselleen niin epäluonnollisen tavan syntyä. Lasten kuuluu syntyä alakautta eikä mahaläskien läpi julmasti ulosvedettynä.
sori vaan, että lääkäri määräsi lapseni syntyvän epäluonnollisesti mahaläskieni läpi. oli muuten lääkärin mielestä tämä julmasti "mahaläskieni läpi ulos vetäminen" lapselle turvallisempi tapa syntyä. sori, että en valinnut tätä synnytystapaa.
p.s. tuu toki sanomaan, jos mun sektioarven näet. on muuten siisti.
tuli sieltä ainakin se vauva. ei ne paljoa muusta maininneet.
sektioarvet on äidin oma asia ja oikeus, mutta imetys ei. Imetys on sivustakatsovan ahdistuneen ongelmanaisen asia, ja todella ällöttävää.
Voi, kun pääsisi taas imettämään :)
Tai no bikinien alle valitettavasti kuitenkin jää, mut suihkussa esittelen (tietty!) kaikille.
käytetään saunassa uimapukua tai pyyhettä me kaikki, joilla on jotain peitettävää. Pukeudutaan burkhaan ja uidaan sen peitossa, ettei vain kukaan näe mitään hämmentävää. Alastomuus on rumaa ja epäluonnollista, ellet ole sheivannut alapäätäsi ja hankkinut silareita.
Itse sektiolla perätilan takia noin kuukausi sitten synnyttäneenä, voin vain todeta, että haavani on todella siisti ja huomaamaton, vatsani on litteä ja raskausarveton, vaikka sain yli 4kg vauvan.
Näin raskaana ollessani yhden kylpylän suihkuosastolla naisen, jolla oli kantokopassa suht.pieni vauva, naisella roikkui pyllistellessään puoli suolta ulkona ja alapäästä myös kaikkia "retaleita", joten voin vain todeta, että ei ole mitään tarvetta peitellä arpeani :)
Miksi, oi miksi ihmisen pitää taistella hulluuteen asti saadakseen sektio?
Itse sektiolla perätilan takia noin kuukausi sitten synnyttäneenä, voin vain todeta, että haavani on todella siisti ja huomaamaton, vatsani on litteä ja raskausarveton, vaikka sain yli 4kg vauvan. Näin raskaana ollessani yhden kylpylän suihkuosastolla naisen, jolla oli kantokopassa suht.pieni vauva, naisella roikkui pyllistellessään puoli suolta ulkona ja alapäästä myös kaikkia "retaleita", joten voin vain todeta, että ei ole mitään tarvetta peitellä arpeani :)
Miksi, oi miksi ihmisen pitää taistella hulluuteen asti saadakseen sektio? Kyllä jokaisella naisella pitäisi olla oikeus saada sektio halutessaan!
Itse sektiolla perätilan takia noin kuukausi sitten synnyttäneenä, voin vain todeta, että haavani on todella siisti ja huomaamaton, vatsani on litteä ja raskausarveton, vaikka sain yli 4kg vauvan. Näin raskaana ollessani yhden kylpylän suihkuosastolla naisen, jolla oli kantokopassa suht.pieni vauva, naisella roikkui pyllistellessään puoli suolta ulkona ja alapäästä myös kaikkia "retaleita", joten voin vain todeta, että ei ole mitään tarvetta peitellä arpeani :)
Siis pitäisikö jokaisen mamman tulla vuorollaan selittelemään sinulle miksi vauva on tullut sektiolla maailmaan? Sinä sitten hyväksyisit tai haukkuisit pystyyn. Miksi muuten menet edes uimahalliin, siksikö että voit tuijotella ja arvostella muita. Hyi yäk! Taitaa olla aikas huono itsetunto.
Mulle on aivan sama vaikka jollakin olisi 20 sektioarpea ristiin rastiin. Ei ole minun asia. Tai vaikka imettäisi koko katraansa saunanlauteilla. Ei ole sekään minun asia.
On sulla muuten suuret huolenaiheet!:D
sanotaan että ilmaantuivat sektiolla maailmaan. KOSKA a-vauva oli kääntynyt poikittain ja alatiesynnytys oli mahdotonta. Olisi varmaan pitänyt antaa kaksosten kuolla kohtuun tai joihinkin komplikaatioihin. Äidin kunnia ja itsekyys ennenkaikkea, siitähän lähdetään liikkeelle.
No selvennettäköön että yksikään raskausarpi tai sektiohaava ei haittaa mua pätkääkään. Olen saanut vastineeksi ihanat lapset. Se on sama mitä paidan alta paljastuu, tämä mamma kun ei napa paljaana kulje. Huom, läski en ole.
ja hanki samalla vaikka elämä, ihan tän palstan ulkopuolelta. kiits!
eivät alkaisi riippua. ap