Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pliis peittäkää ne sektioarpenne uimahallin pesutiloissa.

Vierailija
24.10.2009 |

En kestä sitä että joku äiti on voinut valita lapselleen niin epäluonnollisen tavan syntyä. Lasten kuuluu syntyä alakautta eikä mahaläskien läpi julmasti ulosvedettynä.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät alkaisi riippua. ap

Vierailija
22/37 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla aika köyhä seksielämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/37 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n onneksi en käy uimahallissa ja jos kävisinkin, niin so?

Arpi on vellisäkin takana piilossa ;-)

Vierailija
24/37 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän kauheen läskiröllykän alta.

Vierailija
25/37 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miten kukaan täysissä järjissään oleva vielä kommentoi tällasta.

Vierailija
26/37 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miten kukaan täysissä järjissään oleva vielä kommentoi tällasta.

miten niin täysissä järjissä? kuka muka?

Vierailija
27/37 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä sitä että joku äiti on voinut valita lapselleen niin epäluonnollisen tavan syntyä. Lasten kuuluu syntyä alakautta eikä mahaläskien läpi julmasti ulosvedettynä.

sori vaan, että lääkäri määräsi lapseni syntyvän epäluonnollisesti mahaläskieni läpi. oli muuten lääkärin mielestä tämä julmasti "mahaläskieni läpi ulos vetäminen" lapselle turvallisempi tapa syntyä. sori, että en valinnut tätä synnytystapaa.

p.s. tuu toki sanomaan, jos mun sektioarven näet. on muuten siisti.

Vierailija
28/37 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli sieltä ainakin se vauva. ei ne paljoa muusta maininneet.

Vierailija
29/37 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sektioarvet on äidin oma asia ja oikeus, mutta imetys ei. Imetys on sivustakatsovan ahdistuneen ongelmanaisen asia, ja todella ällöttävää.

Voi, kun pääsisi taas imettämään :)

Vierailija
30/37 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no bikinien alle valitettavasti kuitenkin jää, mut suihkussa esittelen (tietty!) kaikille.

Vierailija
31/37 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetään saunassa uimapukua tai pyyhettä me kaikki, joilla on jotain peitettävää. Pukeudutaan burkhaan ja uidaan sen peitossa, ettei vain kukaan näe mitään hämmentävää. Alastomuus on rumaa ja epäluonnollista, ellet ole sheivannut alapäätäsi ja hankkinut silareita.

Vierailija
32/37 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sektiolla perätilan takia noin kuukausi sitten synnyttäneenä, voin vain todeta, että haavani on todella siisti ja huomaamaton, vatsani on litteä ja raskausarveton, vaikka sain yli 4kg vauvan.

Näin raskaana ollessani yhden kylpylän suihkuosastolla naisen, jolla oli kantokopassa suht.pieni vauva, naisella roikkui pyllistellessään puoli suolta ulkona ja alapäästä myös kaikkia "retaleita", joten voin vain todeta, että ei ole mitään tarvetta peitellä arpeani :)

Vierailija
33/37 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, oi miksi ihmisen pitää taistella hulluuteen asti saadakseen sektio?

Itse sektiolla perätilan takia noin kuukausi sitten synnyttäneenä, voin vain todeta, että haavani on todella siisti ja huomaamaton, vatsani on litteä ja raskausarveton, vaikka sain yli 4kg vauvan. Näin raskaana ollessani yhden kylpylän suihkuosastolla naisen, jolla oli kantokopassa suht.pieni vauva, naisella roikkui pyllistellessään puoli suolta ulkona ja alapäästä myös kaikkia "retaleita", joten voin vain todeta, että ei ole mitään tarvetta peitellä arpeani :)

Vierailija
34/37 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, oi miksi ihmisen pitää taistella hulluuteen asti saadakseen sektio? Kyllä jokaisella naisella pitäisi olla oikeus saada sektio halutessaan!

Itse sektiolla perätilan takia noin kuukausi sitten synnyttäneenä, voin vain todeta, että haavani on todella siisti ja huomaamaton, vatsani on litteä ja raskausarveton, vaikka sain yli 4kg vauvan. Näin raskaana ollessani yhden kylpylän suihkuosastolla naisen, jolla oli kantokopassa suht.pieni vauva, naisella roikkui pyllistellessään puoli suolta ulkona ja alapäästä myös kaikkia "retaleita", joten voin vain todeta, että ei ole mitään tarvetta peitellä arpeani :)

Vierailija
35/37 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitäisikö jokaisen mamman tulla vuorollaan selittelemään sinulle miksi vauva on tullut sektiolla maailmaan? Sinä sitten hyväksyisit tai haukkuisit pystyyn. Miksi muuten menet edes uimahalliin, siksikö että voit tuijotella ja arvostella muita. Hyi yäk! Taitaa olla aikas huono itsetunto.

Mulle on aivan sama vaikka jollakin olisi 20 sektioarpea ristiin rastiin. Ei ole minun asia. Tai vaikka imettäisi koko katraansa saunanlauteilla. Ei ole sekään minun asia.

On sulla muuten suuret huolenaiheet!:D

Vierailija
36/37 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanotaan että ilmaantuivat sektiolla maailmaan. KOSKA a-vauva oli kääntynyt poikittain ja alatiesynnytys oli mahdotonta. Olisi varmaan pitänyt antaa kaksosten kuolla kohtuun tai joihinkin komplikaatioihin. Äidin kunnia ja itsekyys ennenkaikkea, siitähän lähdetään liikkeelle.

No selvennettäköön että yksikään raskausarpi tai sektiohaava ei haittaa mua pätkääkään. Olen saanut vastineeksi ihanat lapset. Se on sama mitä paidan alta paljastuu, tämä mamma kun ei napa paljaana kulje. Huom, läski en ole.

Vierailija
37/37 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hanki samalla vaikka elämä, ihan tän palstan ulkopuolelta. kiits!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi