Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prismasta nurinaa

Vierailija
24.10.2009 |

POikkesin sitten tänään Prismassa ja pisti silmään ihan kivan näköisiä Lee Cooper -farkkuja hylly pullollaan. Aiva sopivat tällaiselle keski-ikästyvälle naisihmiselle. Mutta.. Kaikki koot päättyivät lahjepituuteen 32, joka on auttamattoman lyhyt minulle. Myyjä tosiaan vahvisti, että heillä ei ole lainkaan tuumapituutta 34. Olin ällikällä lyöty. Farkkuja satamäärin hyllyssä ja pisin pituus 32 tuumaan. Ei helkkari. Ja pettymys (joka jo tiedossakin) oli käynti useassa urheiluliikkeessä. Riittävön pitkiä tuulipuvun housuja en löydä. Enkä edes ole mikään erityinen koipeliini. Että sapettaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä sinne ystävällinen palaute asiasta tai liity Prsiman asiakaspaneeliin

Vierailija
2/15 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai olla myös tulevaisuudessa ostamatta farkut sieltä. Ihmettlinpä vain ääneen, että minä persjalkaisina ne suomalaisia naisa oikein pitävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisit ylimääräisiä lahkeita. Voin lähettää sulle kaikista lyhentämistäni ylimääräiset. Mua nimittäin risoo, kun kaikissa housuissa on hirveästi ylimääräistä, joistakin housuista ei oikein voi edes lyhentää, ilman että tulee hirveän näköiset.

t. persjalka

Vierailija
4/15 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: Pätkä

POikkesin sitten tänään Prismassa ja pisti silmään ihan kivan näköisiä Lee Cooper -farkkuja hylly pullollaan. Aiva sopivat tällaiselle keski-ikästyvälle naisihmiselle. Mutta.. Kaikki koot päättyivät lahjepituuteen 32, joka on auttamattoman lyhyt minulle. Myyjä tosiaan vahvisti, että heillä ei ole lainkaan tuumapituutta 34. Olin ällikällä lyöty. Farkkuja satamäärin hyllyssä ja pisin pituus 32 tuumaan. Ei helkkari. Ja pettymys (joka jo tiedossakin) oli käynti useassa urheiluliikkeessä. Riittävön pitkiä tuulipuvun housuja en löydä. Enkä edes ole mikään erityinen koipeliini. Että sapettaa.

Vierailija
5/15 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisit ylimääräisiä lahkeita. Voin lähettää sulle kaikista lyhentämistäni ylimääräiset. Mua nimittäin risoo, kun kaikissa housuissa on hirveästi ylimääräistä, joistakin housuista ei oikein voi edes lyhentää, ilman että tulee hirveän näköiset.

t. persjalka

Millä saat lisää pituutta lahkeeseen, paitsi ompelemalla jonkun jatkopalan?

Vierailija
6/15 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään naisihmeistä joka olisi valittanut liian lyhyistä housuista, yleensä housuissa on 5-25cm liika lahjetta.

Vierailija
7/15 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään naisihmeistä joka olisi valittanut liian lyhyistä housuista, yleensä housuissa on 5-25cm liika lahjetta.

Vierailija
8/15 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

POikkesin sitten tänään Prismassa ja pisti silmään ihan kivan näköisiä Lee Cooper -farkkuja hylly pullollaan. Aiva sopivat tällaiselle keski-ikästyvälle naisihmiselle. Mutta.. Kaikki koot päättyivät lahjepituuteen 32, joka on auttamattoman lyhyt minulle.

Vierailija
9/15 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä housut vaan levenevät ja lahjepituss pysyy samana. Olen yli 180 -senttinen ja ongelma on tosi suuri. Tosin vielä suurempi se on kenkien kanssa. Lyhennettyä lahkeet sentään saa mutta ei pidennettyä. Nykyisin ostan suunnilleen aina housut, joissa vaan on tarpeeksi pitkät lahkeet, muusta ulkonäöstä viis :)

Vierailija
10/15 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis tunne ketään yli 175-senttistä?

Vierailija
11/15 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi sen kokoisesta kaupasta löytyvän pidempiäkin lahkeita.Itse löysin paikkakuntani äitiysvaatteita myyvästä pikku liikkeestä,mama licious farkut 36" lahjepituudella :)

Vierailija
12/15 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos pisin oli 32, eli lyhempiäkin löytyy. Sitä mulle sopivaa 30 tuumaista pituutta kun ei tahdo enää saada mistään.

Ja siitä lyhentämisestä. Erityisesti vetoketjulahkeiset ulkoiluhousut tms. on yleensä tosi helppo lyhentää...

Mutta eipä varmaan ole kivaa ap:lläkään.

Vierailija
13/15 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä pitkälahkeisia housuja. ylä-aste ikäsenä en löyt'änyt mistään, vähintäänki piti pulittaa aina 90 euroa farkuista ja nekin jäi just siihen rajalle ettei olleet liian lyhyet. edelleenkin on paljon 34 lahkeisia housuja jotka on mulla lyhyitä. ruotsista löysin 36 lahkeilla kerran housuja ai että oli ihana ku kerranki oli vähän liian pitkät lahkeet. harvoin löytää.

183 senttinen pitkäjalkainen

Vierailija
14/15 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskailen minäkin farkkujen, ja muitten housujen kanssa. parit sopivat löytyy kaapista ja niitä sitten pidetään niin kauan kun kuluu puhki...

Jos joku tietää mistä saa sopivaan hintaan pitkälahkeisia housuja niin kertokaa ihmeessaä!!!

Vaatteissa on kyllä isojakin kokoja, mutta kun en tarvitse sitä isoa kokoa, pelkästään isoa pituutta!

Vierailija
15/15 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Long tall Sally. Sieltä tilaan farkkuni 36 tai 38 pituudella. Tuulipukua kaipaisin kans, mut ei löydy mistään. Vinkkejä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan