Mikä on ihanin/ihanimmat piirre lapsessasi/lapsissasi?
Omalla 8-vuotiaalla pojalla sinnikkyys ja positiivinen elämänasenne ja huumorintaju. Puolivuotiaassa nähtävissä samoja luonteen "kuvioita" ja uskotamton uteliaisuus.
Kommentit (6)
vilkkaalla 4-vuotiaalla sosiaalisten tilanteiden lukukyky (vaikka näyttää vai hösäävän): uskomattomia havaintoja tulee välillä kuultua kotona!
1-vuotiaalla tyyni tarkkavaisuus ja positiivinen perusvire, joista käsin havainnoi ympäristöä. Yhdistettynä uskomattomaan päättäväisyyteen sitten kun haluaa tavoittaa tai tehdä jotain tms.
Itse olin lapsena tavattoman arka ja ujo, olen iloinen että oma 7-vuotiaani uskaltaa avata suunsa ja esittää asiansa.
Juuri eilen kummitätinsä kertoi, että lapseni oli isänsä (ex-mieheni) kanssa käynyt hänen työpaikallaan (iso laitos jossa lapset viihtyy). Lapsi oli kuulemma reippaasti painellut asiakaspalvelutiskille ja kysynyt siinä onko xx paikalla ja kertonut ylpeänä että xx on hänen kummitätinsä. Oli siinä sitten xx:ää odotellessaan reippaasti keskustellut niitä näitä näiden vieraiden ihmisten kanssa.
8-v ihanin piire on se että hän ajattelee aina omilla aivoillaan eikä ole johdateltavissa, lisäksi on tosi luova ja hyvän mielikuvituksen omaava ja onhan se hienoa, kun saa pelkkiä kymppejä kokeista.
6-v ihanin piirre on hänen posittivisuutensa ja innokuutensa. Hän osaa nauttia täysillä elämästä vastoinkäymisistä huolimatta.
16-vuotiaan sosiaalisuus
15-vuotiaan 2miehen pitää tehdä mitä miehen pitää tehdä" -asenne
6-vuotiaan järkähtämätön päättäväisyys
5-vuotiaan autistin vilpittömyys ja aurinkoisuus
ollaan käytetty vauvaviittomia, mutta viittoo myös itsekseen omia juttuja... kädet käy kuin kapelimestarilla :) aivan ihaa kun näkee jotain niin alkaa kamala lamppujen vaihto pyörittäminen ja heiluttaminen :)
tämä nyt vain yks piirre, tietty löytyy tuhansia lisää...