Onko miehillä runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa?
Kysymykseni on osoitettu miehille, jotka ovat joskus käyttäneet deittisovelluksia kuten Tinder jne :
Kun olet deittisovelluksissa, tuntuuko sinusta siltä, että sinulla on siellä runsaasti valinnanvaraa naisissa? Tuntuuko, että sinulla on siinä puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja sulla on mahdollisuus tutustua heistä keneen vain? Entä, jos olet tapaillut jotain mukavaa naista, jonka seurassa viihdyt, niin hiipiikö sinulle mieleen, että "pitäisikö mun kuitenkin palata takaisin sinne Tinderiin swaippailemaan, että jospa mä sieltä paremmankin naisen löydän?"
Kun itse ainakin olen toistuvasti saanut pakkeja miehiltä ja he ovat pian löytäneet uuden naisen. Esim. Viime lokakuussa tutustuin mieheen, jolla oli edellinen tapailusuhde loppunut 1kk aiemmin. Hän itse halusi ennen joulua lopettaa minun tapailun. Sitten tammikuussa hänellä oli jo uusi seksikumppanin ja helmikuussa taas uusi nainen. Tuntuu, että monet mun entistä deittailukumppaneista vaihtaa naista kuin sukkaa.
Kommentit (12)
Ei. Minulla on ollut oma kortti näkyvissä muutaman tunnin kerrallaan, käännän siitä vaikka esim sata korttia ja jonku niistä oikeelle, saan sen illan aikana esim vaikka 5 mätsiä ja tutustun heihin. Myöhemmin lisää jos tarvii. Muutenhan niitä on kohta nii paljon että ei ehdi jutella. M40
Sama avaus joka kuukausi....
"monet mun entistä deittailukumppaneista vaihtaa naista kuin sukkaa"
Vastasit itse kysymykseen. Valitset deittikumppaneita joilla on paljon naisia tarjolla ja tämä voimakkaasti vähentää halua sitoutua yhteen naiseen.
Jos saan kaupasta aina halutessani edullisesti tuoretta maitoa, miksi hankkisin hoidettavakseni lehmän?
Yhtä paljon on kuin naisillakin. Mutta se ei tarkoita että mies saa naisen koska naiset antaa pakit lähes kaikille miehille. Lyön vetoa että baarista mies löytää 100 kertaa helpommin naisen itselleen kuin tinderistä jos mies vaan uskaltaa lähestyä naisia. Sen kumppanin löytäminen on vaikeaa tai helppia, riippuu miten puhelias ja sosiaalinen on. Rohkeimmat menee naisille juttelee ja saavat enemmän mahdollisuuksia päästä treffeille. Ujoimmat odottaa tinderissä jos nainen vastaisi jotain mutta siihen voi mennä kauan aikaa.
Jos ap se mies onkin joku komea pelimies niin sellaisia miehiä lähes kaikki naiset haluaa mutta suurin osa miehistä on tavismiehiä kuitenkin eikä ne pääse treffeille.
Ei paljon kiinnosta livenä lähestyä naisia kun realistinen mahdollisuus että kohtaamiset johtaisivat mihinkään on hyvin lähellä 0%. Tinder toki ollessa tasan 0%.
Ulkomailla on mahdollista saada naisseuraa, joten olen ulkomaalaistanut kiinnostukseni naisiin.
Ketä kiinnostaa suomalainen persjalkainen peikkonainen?
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa suomalainen persjalkainen peikkonainen?
Tai persjalkainen lyhyt tanttaramies, jolla on suuret luulot itsestään?
Pitkillä komeilla miehillä on valinnanvaraa koska rumat ja tavis naiset niitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä paljon on kuin naisillakin. Mutta se ei tarkoita että mies saa naisen koska naiset antaa pakit lähes kaikille miehille. Lyön vetoa että baarista mies löytää 100 kertaa helpommin naisen itselleen kuin tinderistä jos mies vaan uskaltaa lähestyä naisia. Sen kumppanin löytäminen on vaikeaa tai helppia, riippuu miten puhelias ja sosiaalinen on. Rohkeimmat menee naisille juttelee ja saavat enemmän mahdollisuuksia päästä treffeille. Ujoimmat odottaa tinderissä jos nainen vastaisi jotain mutta siihen voi mennä kauan aikaa.
Rohkeat ja röyhkeät saavat naisia, näinse vain menee.
Mä en jaksa tehdä aloitetta. Mä oon niin laiska