Tappoko se Niko ittensä*?
Kommentit (35)
niin mies hoksasi, että sitten olisi housun vetskari auki, siitä selviäis tää teoria.
Mutta toi satama on kyllä ollut hänen kotimatkan varrella. On voinut vaikka olla tupakalla siinä? Onhan se ihan kaunista paikkaa, särkänniemesä oli tänäänkin laitteissa valoja. Sääli. Todella ikävä tapaus.
Mikä tapaus tää on? En oo kuullu itse mitään... Ikävä juttu joka tapauksessa... :/
Jos tulee siitä risteyksen sillan alta, niin kävelee ihan läheltä rantaa kyllä. Ja mikäs sen kätevämpi yrjö- tai pissapaikka on kuin veteen...
iltapäivällä saaneet kiinni? Tiesivätkö ehkä pojan mielentilasta...
olen ollut töissä ko. kaverin kanssa, rauhallinen, ei mikään känniöykkäri, ei masentunut, aloitti opiskelut juuri jne. Itse veikkaan, että tuo mainittu porukka tms voi olla taustalla tai sitten vahingossa horjahtanut.
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/mustanlahden-satama-alue-on-hen…
veteen humpsahtaa etenkään pienessä sievässä. Pois tuolta ei taatusti pimeällä yöllä pääse. Tuskin omin avuin edes valoisalla.
niko EI ollut tulossa töistä,VAAN niko oli baarissa,oli kylläki frendien kans sitä ennen viettämässä iltaakin,ja lähti sit yksin himaan,EI tappanut itseensä,vaan hukkui.
te jotka luulette tietävänne niin kauheesti,niin tarkistakaa faktat ennenku levitätte paskaa nikosta.
Lehtitietojen perusteella käsitin että olisi ollut humalassa kyseisenä iltana. Jos tieto pitää paikkaansa niin kyllähän humalaiset saa vaikka minkälaisia päähänpistoja eli on voinut olla kyse siitä.
On myös voinut olla kyse itsemurhasta.
Tai siitä että joku on tuupannut humalassa olleen miehen veteen eikä ole omin voimin selvinnyt ylös.
Tällä hetkellä kukaan ei tiedä, eikä ehkä koskaan tule tietämään. Spekuloida aina voi mutta kuinka järkevää se toisaalta on?
Jokatapauksessa surullinen tosiasia on se että Niko Niemi on poissa.
että portaisiin on uintimatkaa satoja metriä. Kukaan känniläinen ei ui pimeässä, paksut vaatteet päällä jääkylmässä vedessä portaille. Tuosta kuvasta näkee että helppohan tuohon on humalaisen horjahtaa eikä varmaan ylös pääse pysytsuoria seiniä.
Tekikö itsemurhan vai hukkui? Sen voi tietää ainoastaan jos on seisonut vieressä katselemassa. Oletan, että jos hukkui tai olikin aikeissa hukuttautua, mutta muutti mielensä, niin silloin olisi huutanut apua.. Mutta muuten ei kukaan voi tietää, mitä toisen pään sisällä liikkuu.
Siinä on niin korkea kivireuna, että yksin ylöspääseminen on mahdotonta. Ehkä se on horjahtanut veteen ja sitten jäänyt sinne. Eikä siinä liiku kukaan että kukaan olisi edes kuullut avunhuutoja. Se on ehkä yrittänyt uida jonnekin mistä pääsisi ylös, mutta kylmä on tappanut sen ennen pelastumista.
Se tuli ensiksi minulle mieleen.