Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kukaan ei pyydä mua kaverikseen naamakirjassa? :(

Vierailija
23.10.2009 |

Melkein kaikki kaverit olen itse "haalinut"... paljon olis kavereilla kavereina sellaisia puolituttuja...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, ei tuu juurikaan pyyntöjä semmosilta puolitutuilta. Mutta eipä se mitään, nyt onkin vain tosiystäviä kavereina, ja se kyllä sopii sekin. Siltihän se vähän harmittaa...

Vierailija
2/4 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en eikä mun kamutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns kaikkien kanssa!! Laittavatko vaan sitten itse kaikille mahdollisille kaveripyyntöjä? Itse en kehtaa ihan kaikille kuitenkaan laittaa. Ja varsinkaan, kun minua ei pyydetä kaveriksi... Mutta esim. omissa kavereissani on sellaisia, jotka ovat hyväksyneet kymmeniä kaveripyyntöjä ns kerralla (seinältä olen huomannut).

ap

Vierailija
4/4 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että puolitututkin löytävät. Ja itse ainakin lisään helpommin sellaisia "ei niin hyviä" kavereita joilla on satoja ystäviä kuin sellaisen jolla on vain pari. Jos ihmisellä on vain pari kaveria kaverilistalla, tulee heti olo, että hän haluaa ehkä pitää kaverilistoillaan vain parhaita kavereitaan. Mutta mikä estää sinua lisäämästä ihmisiä?Ja voi oikeasti kestää hetki ennen kun kaikki huomaavat, että olet facebookissa, jos olet vasta liittynyt.