Ekoihmiset, aiotteko luopua koiristanne maapallon pelastamiseksi?
Kommentit (9)
kuin hälytysjärjestelmän asentaminen ja ylläpito omakotitalossa koiran eliniän ajan?
Oikea kuysymys on, voiko koiran syödä, ja vastaus on että voi. Jos et itse syö, muu kiinaan.
Koirat ja muut lemmikit ovat turhamaisuuden temppeleitä, jotka tulevat tuhoamaan maailman ja ihmiskunnan.
Jos pelkästään pohjoismaiden lemmikkielämet tuottavat yhtä paljon hiilijalanjälkeä, kuin koko maailman autot, niin pitää jokaisen lemmikin omistajan mennä peilin eteen ja mietiä osaansa maailman ekologisessa kiertokulussa ja siihen vaikuttavana tekijänä.
Mitä haluamme jättä jälkipolvillemme.
Onko sille pakko syöttää lihaa?
Onko sille pakko syöttää lihaa?
Vastaus on kyllä. Koira on myös sekasyöjä, eli voi kyllä elää ilman lihaa. Hankalaa se silti on.
Koiran kuivamuonassa ei ole kovin suurta prosenttia lihaa. Mihin luulette menevän nautojen, possujen ja kanojen "jätteet"? Biojätteeseenkö? Koirat niitä syö.
Kyllä ennemmin itse jättäisin lihaa syömättä kuin kouluttaisin koirastani vegetaristia. Samoin jättäisin jo kolmannen lapsen hankkimatta - ihmisen jalanjälki on takuulla aina isompi kuin koiran.
Vastasin kyllä siihen soijarouheeseen, en lihansyöntiin. Jäi oikolukematta oma vastaus.
Koirani on ystäväni, harrastuskaverini ja henkireikäni. Minua ei kiinnosta sen ruokien ekologisuus pätkääkään. Eipä muuten juuri kiinnosta ekologia muutenkaan, jätän sen teille viherpiipertäjille ja puunhalailijoille!
TODELLISTEN TURHAKKEIDEN karsinta vaikka citymaastureista tai muista ökyautoista.
Eiköhän jo pelkästään autojen määrän raju karsiminen ja koko maapallon autokannan muuttaminen pienikulutuksisiin autoihin vaikuttais jo jonkun verran ilmaston muuttumiseen.
Kuka OIKEASTI tarvitsee mitään hiton citymaasturia tai yli 10 litraa satasella kuluttavaa ökyautoa? Ei kukaan!
Turhaa koiravastaista propagandaa tällainen uutisointi.
päästä koirasi luontoon. Lemmikkielämet ovatkin sitten ihan eri asia.
"Eikös koira ole eläin, siis osa luontoa?"
Vierailija - 23.10.09 08:49 (ID 9405940)
eikä muitakaan ekoterroreita tuossa mittakaavassa.
Ehdotan että keskikokoiseta koirasta tulee periä ekologisuusvero, jonka suuruus on noin 8500 €/koira.
Isommista tuo summa venähtää helposti yli kymmenen tuhannen euron.
On täysin vääristynyttä, että osa asioista perustuu hiilijalanjälkeen ja osa on siitä täysin perusteetta vapautettu.
Koiraveroksi noin 5000 - 12 000 €/koira.
Näin saadaaan talous kuntoon, eikä tarviste hukkua vedenpaisumukseen ja vielä Etelä-Suomessakin voitaisiin lasketella.
Itse suosittelen, että jokainen koira myydään Kiinaan syötäväksi, ellei omistaja maksa tuota veroa, joka tulee ottaa käyttöön mahdollisimman nopeasti.